Ga naar de inhoud

Probleem rapporteren

Wat vervelend dat je een probleem met MijnNSPOH ervaart. Hieronder hebben we de antwoorden op veelvoorkomende vragen en meldingen genoteerd.

Wanneer je de melding krijgt dat de opgegeven gegevens bij het registreren van een nieuw account al bekend is in MijnNSPOH, probeer dan met deze gegevens in te loggen. Vanaf de inlogpagina kun je ook een nieuw wachtwoord aanvragen, indien je deze niet meer weet.

Na de registratie van een nieuw account in MijnNSPOH kan het enkele minuten duren voordat deze in al onze systemen is doorgevoerd. Probeer na enige tijd of de gratis e-learnings nu wel toegankelijk zijn.

Per april 2024 is de Landelijkeleeromgeving overgegaan op MijnNSPOH. Als je al eerder een account hebt gehad op de Landelijkeleeromgeving kan het zijn dat je een nieuw account op MijnNSPOH moet aanmaken.

Als je de melding krijgt dat de pop-up vensters van je browser uitstaan kan je deze zelf aanzetten via de instellingen van je browser. Op deze pagina (opent in nieuw tabblad) wordt beschreven hoe je dit per browser kunt instellen.

Als je geen e-mails vanuit MijnNSPOH ontvangt met bijvoorbeeld een bevestigingscode en/of verificatiecode kijk dan in je SPAM-folder of probeer de handeling nogmaals.

Mocht jouw vraag hier niet tussen staan of dit het probleem niet verhelpen, rapporteer dan jouw probleem via het formulier onderaan deze pagina.