We zijn helemaal niet zo rationeel als we graag zouden willen geloven. We kiezen vaak automatisch de meest voor de hand liggende optie. Ons gedrag wordt continu onbewust beïnvloed met nudges en slim taalgebruik. Hoe werken de principes van nudging en framing? Hoe kun je ze toepassen in je eigen werk?
Tijdens deze dag gaan we aan de slag met de gedragsmatige kant van nudging en de taaltechnische kant van framing. Na uitleg van tevoren over hoe nudging en framing werken, ga je telkens na hoe je in een specifieke werksituatie deze tactieken kunt inzetten om gedrag te beïnvloeden. De focus ligt hierbij op het oefenen van nudging en framing voor groepen (denk bijvoorbeeld aan een persbericht, poster, video of krantenartikel).
Bij nudging staat de gedragsmatige kant van beïnvloeden centraal. Als bedrijfs- of verzekeringsarts, als jgz, izb-, mmk- of forensische professional, als vertrouwensarts, beleidsmaker, epidemioloog, als arts M+G of als andere specialist publieke gezondheidszorg richt je je bij gezondheidsbevordering vast vooral op ‘heal & deal’. Daarbij ga je misschien nu al (on)bewust uit van het idee ‘positieve gezondheid’ waarbij betekenis- of zingeving centraal staat, naast de fysieke, mentale en sociale kanten van gezondheid. Zingeving vormt tenslotte de bron voor motivatie en veerkracht.
Bij ‘nudging’ gaat het er zodoende om enerzijds op schrift en in gesprekken aan te sluiten bij datgene waardoor de ander zin krijgt de weg op te gaan richting positieve gezondheid. Anderzijds beoog je met taal de ander naar de goede gedragsverandering te ‘duwen’ (to nudge). We bespreken in de ochtend daarom ook hoe je de principes om gedrag als arts te beïnvloeden toepast in bijvoorbeeld je adviezen. Daarnaast gaan we na hoe je je lezers en luisteraars door de juiste bril of met de juiste oordoppen in je boodschap kunnen laten ontvangen. Vertrekkend vanuit de psychologie en de filosofie leer je je bewuster te worden van vooroordelen, blinde vlekken en stereotypes. Ook die van jezelf, waardoor je ze – tijdelijk – even opzij zet. Tot slot staan de vier principes voor nudging centraal. Als je bepaald gedrag wil stimuleren, maak het dan Easy, Attractive, Social and Timely (EAST). Ook dit zogeheten EAST-model passen jullie toe op eigen teksten.
(de tekst gaat verder onder de afbeelding)
De middag staat geheel in het teken van Framing. Framing is een manier om met de juiste woorden een boodschap aantrekkelijk te kleuren en daarmee bepaalde emoties te activeren. Deze communicatietactiek wordt vaak ingezet om brede steun en aanhang te krijgen voor een visie of voorstel. Onder meer via inclusief taalgebruik waarbij je geen woorden, uitdrukkingen en aannames gebruikt waarmee je groepen buitensluit, zoals ‘Beste ouders’ in een mail en niet ‘Beste vader en moeder’. Ook via overeenkomstentaal waarbij je eigen ervaringen gebruikt voor wederzijds begrip en een gevoel van gezamenlijke aanpak. Heel herkenbaar is positief taalgebruik waarbij de ander zich gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Denk aan: ‘Wat zou je helpen om deze valkuil die je zo goed benoemt, op tijd te zien én te omzeilen?’ in plaats van ‘Hoe kun je voorkomen dat je weer in deze valkuil trapt?’
Tijdens deze ééndaagse module komen de volgende onderwerpen aan bod:
Voor beleidsmakers, artsen en verpleegkundigen en andere gezondheidsprofessionals in de arbo- en publieke gezondheidszorg, die effectief gebruik willen maken van nudging en framing in hun dagelijks werk.
Hbo werk- en denkniveau.
Journalist en schrijver Peter Henk Steenhuis heeft niet alleen affiniteit met nudging en framing, maar ook volop ervaring hiermee: “Politici, werkgevers, sporters, werknemers, reclamemakers, medici, advocaten – ze proberen ons allemaal door hun bril naar de werkelijkheid te laten kijken. Als journalist ben ik erin getraind zulke brillen op én af te (laten) zetten. Journalisten proberen de werkelijkheid tenslotte zo objectief mogelijk te beschrijven. Om dat te kunnen doen, ben ik mij scherp bewust van de nudgingstrategieën waarmee anderen ons proberen te beïnvloeden. Ik ook dagelijks met taal bezig, gespitst op woorden als ‘weidemelk’. Dit woord roept het beeld op van koeien die na de winter de wei weer in mogen. Door het frame van beesten die niet opgehokt zitten, drinken wij liever die melk – is althans het idee.”
Score in eerdere evaluatie: in 2023 kreeg deze module van de deelnemers een 9,0.
Mocht je accrediterende instelling er niet tussen staan en wil je wel graag punten voor jouw specialisme, neem dan minstens 6 weken voor de startdatum contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Veilig transport over weg, spoor en water vereist gezonde werknemers. Werk je als arboprofessional in de scheepvaartindustrie? Dan is het belangrijk om op de hoogte te blijven van actuele keuringseisen en veiligheidsnormen in de sector. Volg daarom dit minisymposium en breng je kennis weer helemaal op peil.
Actuele thema’s in de scheepvaartkeuring
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
In een jaarlijks wisselend programma worden actuele thema’s besproken die relevant zijn voor keuringsartsen in de scheepvaartsector. We doen dat in de vorm van interactieve hoorcolleges, workshops en casuïstiekbespreking. Daarnaast wissel je met deskundigen en collega’s praktijkervaringen, adviezen en toepassingen van instrumenten of testmethodes uit.
Het thema van 2024 gaat over onderwerpen binnen het loodswezen.
Deze inhaal sessie wordt online aangeboden
Indien je als keuringsarts voor de scheepvaart het minisymposium dit voorjaar hebt gevolgd, is deze inhaalsessie niet relevant.
Alle keuringsartsen voor de scheepvaart volgen in de middag twee speciale workshops die onderdeel zijn van de voor hen verplichte basiscursus. Ieder jaar worden daaruit een aantal blokken behandeld als nascholing. Deze nascholing maakt deel uit van een nieuw scholingstraject. Alle aangewezen (geregistreerde) keuringsartsen voor de scheepvaart dienen
ieder jaar deze nascholing te volgen, conform de eisen van de Inspectiedienst Leefomgeving en Transport.
Leo van Setten, ILT IG-team organisatie- en kwaliteitsmedewerker.
Dit symposium is bedoeld voor keuringsartsen uit de scheepvaart. Ook huisartsen en bedrijfsartsen (geregistreerd of in opleiding), arboprofessionals en arboverpleegkundigen die interesse hebben in de sector vinden dit symposium relevant.
Diploma basisarts, BIG geregistreerd.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 8,4.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Een veilige werkomgeving en gezonde werknemers is een vereiste. Werk je als arboprofessional in de scheepvaart of de offshore industrie? Dan is het belangrijk om op de hoogte te blijven van actuele keuringseisen en veiligheidsnormen in de sector. Volg daarom deze middag en breng je kennis weer helemaal op peil.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
In een jaarlijks wisselend programma worden actuele thema’s besproken die relevant zijn voor keuringsartsen in de sector scheepvaart en de offshore industrie. We doen dat in de vorm van interactieve hoorcolleges, workshops en casuïstiekbespreking. Daarnaast wissel je met deskundigen en collega’s praktijkervaringen, adviezen en toepassingen van instrumenten of testmethodes uit.
Het thema in 2022 betreft Visus en optometrie. De sprekers en het definitieve programma worden later bekend gemaakt .
Indien je als keuringsarts het minisymposium dit voorjaar mist, is er nog een inhaalmiddag: Nascholing voor keuringsartsen scheepvaart en offshore industrie en de NOGEPA/offshore industrie in november. Het programma van mei wordt dan herhaald.
Alle aangewezen (geregistreerde) keuringsartsen voor de scheepvaart dienen ieder jaar deze nascholing te volgen, conform de eisen van de Inspectiedienst Leefomgeving en Transport.
Dit symposium is bedoeld voor keuringsartsen scheepvaart en de offshore industrie. Ook voor huisartsen en bedrijfsartsen (geregistreerd of in opleiding), arboprofessionals en arboverpleegkundigen die interesse hebben in de sector scheepvaart of offshore industrie is dit symposium relevant.
Score in eerdere evaluatie: in 2020 kreeg deze module van de deelnemers een 8,1.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Wil jij praktische handvatten hoe effectiever te vergaderen binnen jouw organisatie? Naast praktische tips van de docenten ga je met de andere deelnemers in groepjes zelf aan de slag. Je ontdekt meer over valkuilen en jouw eigen rol in de vergadering. Schrijf je snel in voor deze nieuwe nascholing.
We vergaderen wat af in Nederland. Dat kost veel tijd en energie. Stel jij jezelf wel eens de vraag ‘Wat doe ik bij dit overleg?’ Dan is het overleg waarschijnlijk zijn doel voorbij geschoten. Wanneer vergaderen goed gebeurt, heeft het een functionele meerwaarde en is het ook nog eens leuk! Organisaties kunnen veel winst behalen door ‘beter’ te vergaderen.
Tijdens dit dagdeel ga je met volgende onderwerpen aan de slag:
Het start eigenlijk allemaal met de vraag ‘Is dit overleg écht nodig?’ Dit en meer tips komen aan bod in de bij- en nascholing ‘Haal meer uit je vergaderingen’.
Voor professionals in de public of occupational health die handvatten zoeken hoe je binnen de organisatie efficiënter en leuker kunt vergaderen.
Hbo-werk en denkniveau.
Puck Winnubst, MSc. Puck is gedragswetenschapper en trainer op het gebied van professionele vaardigheden en verschillende pedagogische onderwerpen.
Score in evaluatie: in 2022 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,3.
“De docenten wisten het onderwerp op een leuke manier te presenteren en de groep interactief te betrekken. Het ‘saaie’ onderwerp vergaderen werd echt interessant gemaakt”.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Stress- en burn-out zijn beroepsziekte nummer één. Daarom wordt steeds meer gedaan aan stressreductie en preventie. Maar is het echt zo slecht om stress te hebben? Stress kan soms ook heel nuttig zijn. Wil jij leren hoe je stress juist vóór je kunt laten werken zonder de nadelige gezondheidseffecten? Geef je dan op voor deze training!
Ziekte en uitval door stress- en burn-out kost bedrijven duizenden euro’s per jaar. En met COVID-19 en de veranderingen die die pandemie met zich meebrengt, wordt de veerkracht van werknemers nog meer op de proef gesteld. Daarom wordt er steeds meer gedaan aan stressreductie en preventie. Het is echter een misvatting dat mensen geen stress zouden mogen hebben.
Het hebben van stress is namelijk niet ongezond, het helpt je juist bij het behalen van prachtige uitdagende prestaties! Zoals het binnen de deadline afkrijgen van dat rapport. Of door die extra dienst te draaien. Echter, langdurige stress is daarentegen wél slecht voor je.
Wat als je stress voor je kunt laten werken? Dat je meer over stress leert, zodat je stress kunt inzetten om juist beter om te gaan met jouw energiemanagement? Dat is wat je in deze training leert. Je gaat aan de slag met een persoonlijk actieplan om je eigen energieniveau op pijl te houden, zodat je energiek en vitaal aan het werk blijft.
Professionals in de public & occupational health
Mocht je accrediterende instelling er niet tussen staan en wil je wel graag punten voor jouw specialisme, neem dan minstens 6 weken voor de startdatum contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Score in evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 8,0.
Wij vroegen waarom eerdere deelnemers voor deze module kozen. Dat was omdat zij meer wilden weten over:
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Eén op de negen Nederlanders tussen de 16 en 65 jaar is laaggeletterd. Deze groep mensen heeft vaak beperkte gezondheidsvaardigheden. Werk jij als zorgprofessional en wil je leren hoe je tijdens jouw stoppen-met-roken-begeleiding kunt aansluiten bij deze meer kwetsbare rokers? Doe dan deze module van twee halve dagen.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Welke zorgverlener herkent dit niet: je hebt het gevoel dat je het allemaal goed hebt uitgelegd, maar de volgende keer blijkt het tegendeel waar. Laaggeletterdheid is een veelvoorkomend probleem. Maar liefst één op de negen Nederlanders heeft hier last van – twee derde van hen is autochtoon. Een groot deel van hen rookt en zij hebben vaak veel gezondheidsproblemen. Tijdens de stoppen-met-roken-begeleiding heb je soms bewust, maar vaak ook onbewust, te maken met deze groep cliënten. Vaak vallen zij tussen wal en schip omdat de begeleiding bij het stoppen met roken niet altijd aansluit op hun behoefte. Er wordt bovendien vaak gedacht dat deze groep onverschillig is of niet wil stoppen met roken. Maar dit is lang niet altijd het geval!
Wat kan jij als professional voor de meer kwetsbare roker betekenen? Wat zijn de goede vragen bij het intakegesprek? Hoe kan je een haalbare doelen stellen en hen goed coachen tijdens hun stoppoging?
Na deze training ben je beter in staat een roker met beperkte gezondheidsvaardigheden en/of een kwetsbare sociaaleconomische positie te motiveren en te begeleiden bij het stoppen met roken. Je intake en stoppen-met-roken plan is verbeterd en sluit beter aan op de mogelijkheden en behoeften van deze roker. Je hebt geleerd hoe je met minder taal en gebruik van andere vormen (zoals beeldmateriaal) concepten als tabaksverslaving simpel kan uitleggen.
Theorie, oefeningen en casuïstiekbesprekingen wisselen elkaar af. Door het gebruik van je eigen casuïstiek verhoog je je leerervaring. Ook de bijdrage van de trainingsacteur zorgt voor een extra leerervaring. Houdt er rekening mee dat je vóóraf en in de periode tussen de twee dagdelen huiswerkopdrachten krijgt om wat je leert direct in de eigen praktijk toe te passen.
Deze module wordt uitgevoerd in samenwerking met Pharos, het expertisecentrum voor gezondheidsverschillen.
In aanvulling op de informatie over accreditatie in de rechterkolom: accreditatie is ook aangevraagd bij KABIZ.
Voor praktijkondersteuners, (long)verpleegkundigen, doktersassistenten, huisartsen, bedrijfsartsen, longartsen en andere professionals in de zorg die begeleiding verzorgen bij stoppen met roken.
Score in evaluatie: in 2021 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module, die voorheen werd aangeboden onder de titel Stoppen met roken begeleiding en laaggeletterdheid, met een 9,3.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Begeleid je mensen bij het stoppen met roken? En wil je op de hoogte zijn van de actuele ontwikkelingen hierin? Vind je het leuk wanneer er afwisseling is tussen plenaire sessies en workshops waarin je zelf actief aan de slag gaat? Kom dan naar de jaarlijkse nascholingsdag.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
De dag start plenair met drie interessante inleidingen over het brede onderwerp van tabaksverslaving.
E-health ontwikkelt zich steeds verder en krijgt een meer en meer belangrijke rol in stoppen met roken begeleiding. Maar wat is e-health precies? En wat zegt de wetenschap over het gebruik van e-healthinterventies voor stoppen met roken? Wat vinden patiënten eigenlijk belangrijk als het gaat om e-health en hoe ga je als zorgverlener om met e-health bij stoppen met roken begeleiding? Dat zijn de vragen die Sigrid Troelstra, wetenschappelijk medewerker bij het Trimbos, in haar lezing behandelt. Als daarna nog tijd over is, is er ook ruimte voor het onderling uitwisselen van ervaringen met het gebruik van e-health.
Hoe motiveer en begeleid je mensen die willen stoppen met roken die tot een kwetsbare sociaal economische positie/en of beperkte gezondheidsvaardigheden behoren? Hoe kan je jouw stoppen met rokenzorg beter laten aansluiten op deze doelgroep. Kennis en praktische tips wisselen elkaar af. Wat neem jij mee de praktijk in?
Veel mensen weten dat meeroken (ook wel tweedehands rook) schadelijk is voor de gezondheid, maar derdehands rook is nog een stuk minder bekend. Met derdehands rook bedoelen we de stoffen die tijdens het roken neerdalen in de omgeving en achterblijven nadat een roker klaar is met roken. In deze presentatie vertellen we over wat we tot nu toe uit onderzoek weten over derdehands rook, en hoe je derdehands rook kunt bespreken met iemand die rookt.
Na de lunch ga je in twee workshops zelf actief aan de slag.
Loop je als coach, tijdens je stoppen met roken begeleiding, tegen gedachten aan bij je cliënten die hen hinderen om hun doel te bereiken? Bijvoorbeeld: “Het lukt me nooit!”, “Als ik stop ben ik zo’n bitch dat mijn omgeving mij vraagt om weer te gaan roken.” Of verstoren gevoelens van bijvoorbeeld gebrek aan zelfredzaamheid, hun succesvol stoppen? Door middel van Rationeel Emotieve Vaardigheden, een van de belangrijkste bouwstenen van de cognitieve gedragstherapie, leer je deze blokkerende hersenspinsels om te zetten in helpende zelfspraak. En koppel je die aan gevoelens van bekwaamheid. Daardoor voelen stoppers zich bevrijd en hoopvoller en worden succesvoller. In deze workshop maak je kort kennis met deze interessante methodiek!
Shared decision making, ofwel samen beslissen, wint terrein in de gezondheidszorg. Als de cliënt inspraak heeft in het verloop van zijn behandeling is er meer regie en ook motivatie. Maar hoe pak je dat precies aan? In deze workshop leer je hoe je jouw cliënt door middel van shared decision making meer verantwoordelijkheid geeft. Ook gaat Edith Jansen in op shared decision making bij de meer kwetsbare roker.
Praktijkondersteuners, (long-)verpleegkundigen, huisartsen en gezondheidsbevorderaars die mensen begeleiden bij het stoppen met roken.
De module is geaccrediteerd voor verschillende doelgroepen, zoals NVvPO (praktijkondersteuners), KV&V ((long)verpleegkundigen) en ABC1 (huisartsen). Daarnaast is 6 uur accreditatie aangevraagd bij KABIZ, het Kwaliteitsregister Stoppen met roken.
Je hebt ervaring in de begeleiding van mensen bij het stoppen met roken.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Een leukere baan zonder weg te gaan. Vergroot je werkplezier door te jobcraften. Medewerkers die jobcraften zijn gelukkiger en meer bevlogen, doordat ze de regie pakken in het werk. Klinkt je dat als muziek in de oren? Doe dan mee met de training Jobcrafing: zelfsturing in je werk.
Het optimaal benutten van talenten staat centraal bij jobcraften. Je kunt jobcraften ook omschrijven als ‘sleutelen aan je baan’, of zoals ze het in België mooi noemen: baanboetseren’. Tijdens deze module gaan we kritisch kijken naar de manier waarop je je baan invult met als doel de functie zo in te richten dat je talenten optimaal worden ingezet en ontwikkeld. Daarbij leer je over de vier verschillende niveaus van jobcraften. Aan het einde van de workshop heb je meer inzicht in jouw talenten en ga je naar huis met een “persoonlijk crafting plan” om direct toe te kunnen passen op het werk.
Professionals in occupational en public health.
Marieke Verhoeven is gecertificeerd life- en loopbaancoach en eigenaresse van Verhoeven Coaching. Haar expertisegebieden zijn omgaan met stress, vergroten van werkgeluk en veerkracht.
HBO werk- en denkniveau.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 kreeg deze module van de deelnemers een 8,3.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Online werken, we ontkomen er niet meer aan. De basale dingen lukken nu waarschijnlijk wel. Maar hoe zit dat met grotere overleggen? Voorlichtingen of onderwijs verzorgen? Hoe houd je dit levendig en effectief? Hoe zorg je voor interactie als iedereen naar een schermpje kijkt? In deze module delen wij hét recept voor online interactie!
Iedereen heeft het al eens meegemaakt. Lange online sessies waarin veel informatie wordt gedeeld, weinig pauze is ingelast en mensen die allemaal afwachtend naar hun scherm staren als er een vraag wordt gesteld aan het publiek. Dat zijn vermoeiende en ook niet heel effectieve bijeenkomsten. Daardoor zie je er misschien tegenop om zelf een online bijeenkomst te faciliteren. Dat is zonde, want het kan echt anders!
In deze module gaan we praktisch aan de slag met het ontwerpen en geven van online interactieve bijeenkomsten. Wat zijn de basisprincipes? En waar houd je allemaal rekening mee in de voorbereiding? Welke simpele ‘trucjes’ bestaan er om deelnemers te activeren en de betrokkenheid te verhogen?
Geef je in de nabije toekomst een voorlichting of verzorg je onderwijs? Tijdens deze module krijg je de ruimte om aan de slag te gaan met het creëren van meer interactie in jouw eigen online bijeenkomst. Dus je leert niet alleen hoe het moet, je gaat ook naar huis met een concreet product waar je mee aan de slag kan.
Tot slot krijg je tijdens de module de mogelijkheid om met andere deelnemers tips en tricks uit te wisselen over wat wel en niet goed werkt.
Let op: we gaan in deze module niet uitgebreid in op de technische functionaliteiten van bijvoorbeeld Zoom of Teams. Basiskennis met deze programma’s is gewenst.
Professionals in occupational en public health die willen leren hoe je online meer interactie creëert in bijeenkomsten en/of onderwijs.
Basiskennis van de functionaliteiten van online programma’s als Teams en/of Zoom zijn vereist. Twijfel je of jouw basiskennis voldoende is? Neem dan contact op met Aafke Nijhuis.
Score in evaluatie: in 2021 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,2.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Op 21 juni, tijdens de midzomerdag, staat positiviteit centraal. Heeft de coronacrisis ons ook iets positiefs gebracht? En wat nemen we mee om onze toekomst vorm te geven?
Ben jij benieuwd wat er op het programma staat tijdens dit interactieve digitale congres en welke sprekers dit tot een succes gaan maken? Neem dan snel een kijkje en laat je benieuwen!
Voor veel mensen vergt het behoorlijk aanpassingsvermogen om in deze tijd hun werkzaamheden toch naar tevredenheid uit te voeren en dat is niet altijd makkelijk en gaat zeker niet vanzelf. Je moet snel veranderen en mensen houden niet van veranderen. Wat doet deze nieuwe kijk op de wereld met jouw gezondheid?
Je volgt inspirerende voordrachten over:
Deelnemers in opleiding bij de NSPOH, praktijkopleiders, keuzeonderwijs én als open inschrijving!
Hbo- of academisch denk- en werkniveau.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Lees het verslag van onze deelnemers aan deze dag in 2019, van
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.