Werk jij in de public of occupational health en heb je een verhaal dat iedereen moet horen? Omdat je je klanten goed wil adviseren, collega’s wilt informeren of samenwerkingspartners wilt overtuigen? Doe dan deze eendaagse module en leer hoe je jouw publiek in de eerste tien seconden meetrekt in jouw verhaal.
Je hebt een verhaal dat iedereen moet horen! Maar heb je ook meteen ieders aandacht? Hoe kom je binnen en hoe ga je staan? Wat zijn je eerste woorden?
Je leert creatieve technieken om jezelf voor te stellen en je leert hoe je je stem het beste kunt gebruiken. Je gaat aan de slag met storytelling: wat zijn de belangrijkste elementen van storytelling bij je introductie? En natuurlijk is er ook aandacht voor het onder controle houden van de stress.
De nadruk ligt deze dag in het oefenen en reflecteren op je verhaal.
Wil je meer weten hoe je nog meer impact kunt hebben? Schrijf je dan in voor deze dag.
Let op: heb je eerder de module Professioneel presenteren gevolgd? Wij adviseren een tussentijd van minimaal zes maanden tussen beide modules om de opgedane kennis optimaal te laten beklijven.
Het onderwijs wordt verzorgd door specialisten uit de praktijk door:
of
Voor artsen, verpleegkundigen en niet-artsen die werkzaam zijn in de public of occupational health.
Hbo- of academisch werk- en denkniveau.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 kreeg deze module van de deelnemers een 9,0.
Mocht je accrediterende instelling er niet tussen staan en wil je wel graag punten voor jouw specialisme, neem dan minstens 6 weken voor de startdatum contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Veilig transport over weg, spoor en water vereist gezonde werknemers. Werk je in de transportgeneeskunde? Dan is het belangrijk om op de hoogte te blijven van actuele keuringseisen en veiligheidsnormen in de sector. Volg daarom dit eendaagse minisymposium en breng je kennis weer helemaal op peil.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
In een jaarlijks wisselend programma worden actuele thema’s besproken die relevant zijn voor keuringsartsen in de sectoren wegtransport, spoorwegvervoer, luchtvaart en scheepvaart. We doen dat in de vorm van interactieve hoorcolleges, workshops en casuïstiekbespreking. Daarnaast wissel je met deskundigen en collega’s praktijkervaringen, adviezen en toepassingen van instrumenten of testmethodes uit.
Het thema gaat in 2021 over bewegingsziekten, tinnitus en gehoorverlies.
Alle keuringsartsen voor de scheepvaart volgen in de middag twee speciale workshops die onderdeel zijn van de voor hen verplichte basiscursus. Ieder jaar worden daaruit een aantal blokken behandeld als nascholing. Deze nascholing maakt deel uit van een nieuw scholingstraject. Alle aangewezen (geregistreerde) keuringsartsen voor de scheepvaart dienen ieder jaar deze nascholing te volgen, conform de eisen van de Inspectiedienst Leefomgeving en Transport.
Alle keuringsartsen voor de luchtvaart, het wegtransport en spoorwegvervoer volgen gezamenlijk de speciaal voor hen ingerichte twee workshops.
Dit symposium is bedoeld voor keuringsartsen uit alle vier sectoren in de transportgeneeskunde (en in het bijzonder voor de aangewezen artsen voor de scheepvaart). Ook voor huisartsen en bedrijfsartsen (geregistreerd of in opleiding), of arboprofessionals en arboverpleegkundigen die interesse hebben in de sector vervoer of in de transportgeneeskunde is dit symposium relevant.
Score in eerdere evaluatie: in 2018 kreeg deze module een 8,0.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
De prijs is gebaseerd op deelname aan beide dagdelen. Volg je één dagdeel, dan betaal je €175.
Het dagdeel in de ochtend is inclusief lunch. Het dagdeel in de middag is exclusief lunch.
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Begeleid je mensen bij het stoppen met roken? En wil je op de hoogte zijn van de actuele ontwikkelingen hierin? Vind je het leuk wanneer er afwisseling is tussen plenaire sessies en workshops waarin je zelf actief aan de slag gaat? Kom dan naar de jaarlijkse nascholingsdag.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
De dag start plenair met drie interessante inleidingen over het brede onderwerp van tabaksverslaving.
De rol van erfelijke aanleg bij nicotine verslaving
Prof. Dr. J. (Jacqueline) M. Vink, PhD
Waarom raakt de ene persoon verslaafd aan nicotine en de andere niet? Speelt erfelijke aanleg hier een grote rol bij of is de invloed van de omgeving belangrijker? Tweelingstudies zijn gebruikt om te schatten hoe groot de invloed van zowel erfelijke aanleg als omgevingsfactoren is. Door de snelle ontwikkeling van technieken op het gebied van DNA-onderzoek kan er inmiddels op grote schaal gezocht worden naar genen die betrokken zijn bij de gevoeligheid voor nicotineverslaving. Wat is er bekend en hoe kunnen deze wetenschappelijke resultaten in de toekomst een rol gaan spelen bij de behandeling van nicotineverslaving? Jacqueline Vink van het Behavioural Science Instituut van de Radboud Universiteit in Nijmegen geeft een overzicht van de stand van zaken.
SMR-begeleiding bij jongeren en jongvolwassenen; de effecten van een peer-based mobiele game op het rookgedrag van jongeren en jongvolwassenen
Mevr. H. (Hanneke) Scholten, MSc
Bij de nascholingsdag van 2018 heeft Hanneke Scholten, postdoctoraal onderzoeker aan de Radboud Universiteit, de stand van zaken op het gebied van stoppen met roken interventies voor jongeren en jongvolwassenen en de potentie van games als interventies besproken. Dit jaar zal zij de resultaten van een grote studie naar de effecten van een mobiele game op het rookgedrag van jongeren en jongvolwassenen bespreken. Daarnaast zal ze ingaan op de implicaties van deze resultaten voor de klinische praktijk en de aanknopingspunten voor verder onderzoek en de verdere ontwikkeling van interventies voor jongeren.
Stoppen: een krachtmeting tussen motivatie en gewoonte
Dr. J. (Janneke) Harting, PhD
Waarom is stoppen met roken zo moeilijk? Het antwoord hierop verwijst vaak naar verslaving en onvoldoende motivatie. Maar ook als de verslaving weg is, en de motivatie hoog, blijkt stoppen met roken en gestopt blijven een hele opgave. Dat heeft te maken met ‘gewoonte’. Vanuit de afdeling Sociale Geneeskunde van Amsterdam UMC, laat Janneke Harting zien wat gewoontegedrag is, hoe gewoonte zich verhoudt tot motivatie, en wat de rol van wilskracht is in het stopproces. Maar wat betekent ‘gewoonte’ nu voor de steun aan rokers die gaan stoppen? Met de aanwezigen bespreekt Janneke suggesties uit onderzoek en uit de dagelijkse praktijk van stoppen-met-roken hulp.
Na de lunch ga je in twee workshops zelf actief aan de slag.
1. Actuele ontwikkelingen in de motiverende gespreksvoering
De motiverende gespreksvoering is volop in ontwikkeling en hiermee ook de eisen die aan een echt motiverende gesprek worden gesteld. Altijd al eens een ‘stoppen met roken gesprek’ willen scoren op een strenge motiverende gespreksvoeringsmeetlat? Altijd al willen weten wanneer het ‘echte’ motiverende gespreksvoering is en wanneer iets anders? Dan is dit je kans! Tijdens een unieke workshop ga je onder begeleiding van Frans Vlek, erkend MGV assessor, een gesprek beoordelen.
2. Waar kom jij je bed voor uit?
Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) gaat over de manier waarop wij de wereld om ons heen waarnemen en hoe wij daarop reageren. Een belangrijk onderwerp in de NLP zijn kernwaarden. Heb je altijd al willen weten wat jou drijft en wat je tegen houdt? En wil je deze techniek uit de NLP leren toepassen in je stoppen met roken begeleiding? In deze workshop van Simone Königs krijg je een tool in handen tot verandering.
Praktijkondersteuners, (long-)verpleegkundigen, huisartsen en gezondheidsbevorderaars die mensen begeleiden bij het stoppen met roken.
De module is geaccrediteerd voor verschillende doelgroepen, zoals NVvPO (praktijkondersteuners), KV&V ((long)verpleegkundigen) en ABC1 (huisartsen). Daarnaast is 6 uur accreditatie toegekend door het Kwaliteitsregister Stoppen met roken.
Je hebt ervaring in de begeleiding van mensen bij het stoppen met roken.
Score in eerdere evaluatie: in 2018 kreeg deze module een 8,1.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Twee dagen lang hebben we het gehad over Trusted Advisorschap. We hebben ervaringen uitgewisseld, verzameld waar moet je allemaal op moet letten om geloofwaardig en betrouwbaar te zijn en daadwerkelijk een relatie op te bouwen met je klant. Het resultaat: een hele lijst met concrete acties en een vertaling in beelden.
Inmiddels zijn we twee weken verder. Wat hebben gesprekken met collega’s hierover opgeleverd? Wat willen we nog toevoegen vanuit de experts? Loek Stokx (RIVM) zal zijn ideeën hierover in ieder geval aan ons presenteren. Ook willen we jullie kennis laten maken met de MOSCOW principes om snel tot de essentie te komen van wat je wilt overdragen.
Met elkaar te besluiten wat wel of niet in de tool hoort. Wat ons betreft, hebben we einde van deze ochtend een blauwdruk waarmee we in gesprek kunnen met het RIVM, VWS en anderen om de tool echt te maken.
Eerdere deelnemers aan de Toptafels Trusted Advisor en collega’s die wel gaan voor een sterke adviesrol van de GGD maar er niet bij konden zijn.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Wil je als jeugdverpleegkundige of verpleegkundige algemene gezondheidszorg nóg beter beslagen ten ijs komen? Wil je meer weten over de inhoud van je vak? Wil je nog beter leren samenwerken met andere organisaties in de publieke gezondheidszorg? Doe dan deze nieuwe vijfdaagse module.
Je kunt de module volgen als bij- of nascholing.
Ben je net klaar met de hbo-v? Dan kan het best spannend zijn om te gaan werken in een complexe organisatiestructuur zoals die van de publieke gezondheidszorg. Deze module biedt je dan ondersteuning tijdens je inwerkperiode, zodat je met meer zelfvertrouwen aan de slag kunt.
Voor ervaren ziekenhuisverpleegkundigen is deze module zeer geschikt als omscholing tot jeugdverpleegkundige (JGZ) of verpleegkundige algemene gezondheidszorg (AGZ). Iedereen kiest namelijk één van deze specialisaties. Na een intake wordt de keuze voor specialisatie definitief.
Er wordt ruimschoots aandacht besteed aan de vakinhoudelijke kennis over jeugdverpleegkunde of verpleegkunde algemene gezondheidszorg.
Als JGZ-verpleegkundige leer je over groei- en ontwikkeling, waaronder praktische uitleg over het toepassen van het van Wiechenonderzoek. Ook gaan we in op de onderwerpen overgewicht, zindelijkheid en seksuele ontwikkeling. Ook de psychosociale ontwikkeling komt aan bod met o.a. onderwerpen als autisme, ADHD en depressie. Je leert signalen herkennen en door te verwijzen naar de juiste professional binnen de jeugdgezondheidszorg. Tijdens de module oefene we ook ruimschoots met gesprekstechnieken en communicatie met mensen met beperkte gezondheidsvaardigheden.
Als AGZ-verpleegkundige leer je over de verschillende werkvelden: de infectieziektebestrijding, technische hygiënezorg of TBC-bestrijding.
Na afloop van deze vijfdaagse module:
Het onderwijs wordt verzorgd door ervaren experts uit de praktijk.
Dit is een aaneengesloten module voor startende jeugdverpleegkundigen en verpleegkundigen algemene gezondheidszorg. Ook geschikt voor verpleegkundigen die in het ziekenhuis werken en zich willen omscholen.
Score in eerdere evaluatie: in 2020 kreeg deze module van de deelnemers een 8,3.
Eerdere deelnemers benadrukten de meerwaarde om kennis en ervaringen te delen met andere startende (jeugd)verpleegkundigen (algemene gezondheidszorg).Het hielp hen om met enige afstand, vanuit een helikopterblik, naar hun nieuwe rol te kijken.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Waarom vertegenwoordigers uit de publieke gezondheid deze module aanbevelen:
1. Karin Oudshoorn
verpleegkundig beleidsmedewerker, Dienst Gezondheid & Jeugd ZHZ
“Sta jij voor je vak als verpleegkundige en heb je interesse in dat wat er in de samenleving speelt op het gebied van gezondheid? Vind je het leuk om te speuren naar bronnen van infectieziekten en het bestrijden ervan? Volg dan deze module!”
2. Anouk van der Vleuten
verpleegkundige jeugdgezondheidszorg, Zuidzorg
“Zorg voor kinderen doe je niet alleen:
Samen leren
Samen positioneren en profileren
Samenwerken
Wil jij jouw rol als verpleegkundige op deze manier invullen en samen de zorg voor onze kinderen van de toekomst ondersteunen? Laat de NSPOH je introduceren en maak kennis met de publieke gezondheidszorg”
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Werk je als beleidsmedewerker, onderzoeker of adviseur bij een GGD en wil je dat jouw organisatie een sterkere rol krijgt in advisering? Of ben je als expert in het sociale of fysieke domein nieuwsgierig hoe je als trusted advisor meer impact kan hebben? Maak dan kennis met alle ins en outs van trusted advisorschap en verbind jouw expertise hieraan. In deze tweedaagse module creëer je samen een praktische tool die jou en je collega’s helpt in jullie rol als adviseur.
De GGD als trusted advisor, daar streven we naar. Maar hoe bouw je aan een goede relatie en werk je aan vertrouwen? Hoe breng je jouw expertise effectief in? In je rol als trusted advisor heb je aandacht nodig voor de ander. Hoe doe je dat op een manier die past bij jou en ook recht doet aan de mensen die je adviseert?
Tijdens deze tweedaagse module volg je inspirerende sessies vol stimulerende werkvormen, zoals geleide meditatie en visualisering. Er is ruimschoots gelegenheid om elkaar te ontmoeten. We verwachten dat je je eigen expertise actief inzet voor jezelf en anderen, om samen tot een concreet resultaat te komen.
Daarnaast bouwen we door middel van input van experts, onderlinge uitwisseling en brainstormsessies aan een praktische tool. Deze tool helpt jou in je rol als adviseur, maar helpt ook andere collega’s in het veld.
De module is inclusief overnachting. Deelname is gratis, maar er is slechts plek voor een beperkt aantal deelnemers. Lees daarom de toelatingseisen (hieronder) en meld je snel aan!
Voor adviseurs, beleidsmedewerkers, gezondheidsbevorderaars, onderzoekers, artsen en verpleegkundigen die werkzaam zijn bij een GGD.
Hbo- of academisch denk- en werkniveau.
Er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. We streven naar een evenredige verhouding van professionals uit het sociale en fysieke domein en specialisten op het gebied van monitoring en advisering. Daarnaast zien we bij voorkeur een vertegenwoordiging van zoveel mogelijk GGD-en.
Aanmelding betekent dus nog geen definitieve plaatsing. Geef bij je inschrijving aan welke kennis en ervaring je mee brengt en wat je graag wilt bereiken. Uiterlijk 5 maart 2019 laten we weten of je definitief geplaatst bent.
Score in eerdere evaluatie: in 2019 waardeerden deelnemers deze module met een 8,5.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Op 12 april 2019 is er een Terugkomdag Toptafels Trusted Advisor bij GGD GHOR NL in Utrecht. Je kunt je hiervoor op een later moment inschrijven. Noteer alvast de datum!
Adviseer je gemeenten over lokaal gezondheidsbeleid of zou je dat meer willen doen? Leer hoe je gebruik kunt maken van nieuwe ontwikkelingen en versterk je relatie met gemeenten.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Facebook en Twitter hebben gelijkgestemden met elkaar verbonden in online communities. Vaak zijn die georganiseerd rond niche-thema’s, zoals sport of voeding. Hierin zijn ook social influencers (bloggers en vloggers) actief. Werk je in de publieke gezondheid en wil je leren hoe je met hen kunt samenwerken om je boodschap bij een breder publiek onder de aandacht te brengen? Doe dan deze eendaagse module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Het medialandschap is de afgelopen jaren flink veranderd. Die verandering kenmerkt zich door de verschuiving van top-down informatievoorziening naar een grotere verscheidenheid van informatie, die dynamisch door de sociale netwerken van het publiek vloeit.
Mediaconsumptiepatronen hebben zich daardoor gediversifieerd en dat heeft bijgedragen aan de totstandkoming van online communities. In die groepen hebben social influencers veel invloed. Binnen de gezondheidszorg en preventie wordt gediscussieerd over de mogelijkheid om een samenwerking aan te gaan met deze bloggers en vloggers.
Deze nieuwe eendaagse NSPOH module gaat in op de vraag wat een dergelijke samenwerking betekent. Hoe werken deze social influencers? Zijn zij inderdaad de potentiële nieuwe samenwerkingspartners en stakeholders? En wat zijn de voor- en nadelen van een dergelijke samenwerking?
Het onderwijs wordt verzorgd door:
Voor deelnemers die werkzaam zijn in de publieke gezondheid en die de mogelijkheden willen verkennen van samenwerking met zogenaamde social influencers.
Hbo werk- en denkniveau.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Als gezondheidsprofessionals zijn wij gewend een sterk beroep te doen op de rationale verwerking van gezondheidsinformatie. We baseren ons daarbij op de veronderstelling dat de ontvanger bij voorbaat geïnteresseerd is. Maar deze nadruk op cognitieve informatieverwerking is lang niet altijd effectief. Zolang er geen acuut gezondheidsprobleem is dat om een oplossing vraagt, gaat men doorgaans niet actief op zoek naar informatie over gezondheid en gezond gedrag. Een narratieve benadering, daarentegen, doet een beroep op affectieve principes: op emoties en op de belangstelling voor dat wat mensen wezenlijk raakt.
Wil jij inzicht in de verschillende vormen van narratieve benaderingen en storytelling voor gezondheidszorg en preventie? Doe dan deze eendaagse module.
Deze module kun je volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens deze module ontwikkel je inzicht in de verschillende vormen van narratieve benaderingen en storytelling voor gezondheidszorg en preventie. We bespreken de onderwerpen aan de hand van praktijkvoorbeelden, wetenschappelijke bevindingen en beeldfragmenten.
Verhalen zijn laagdrempelig en bieden identificatiemogelijkheden. Dit wordt ook wel narrative involvement, transportation en immersion genoemd. Goede verhalen leggen waarden bloot en helpen om gezondheidsthema’s te begrijpen en in acties om te zetten.
Deze eendaagse module is een goede voorbereiding op de tweedaagse verdieping: ‘’Aansluiting vinden bij je doelgroep: Entertainment Education voor gezondheidsbevordering“.
De module is ontwikkeld door het Centrum Media & Gezondheid (CMG). Vanuit verschillende wetenschappelijke domeinen ontwikkelt en test het CMG innovatieve communicatiemethoden, met name om kwetsbare doelgroepen te bereiken. Ze doen dat onder andere door entertainment-education strategie, storytelling, sociale media en co-creatie in te zetten. Het CMG heeft hiervoor diverse (inter-)nationale prijzen ontvangen.
Voor preventiemedewerkers, communicatieprofessionals, onderzoekers, projectleiders en andere professionals in de Public Health die hun doelgroepen graag beter willen leren kennen en bereiken.
Minimaal hbo denk – en werkniveau.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Elke dag creëren we 2,5 triljoen bytes aan data. Er is enorm veel data over de gezondheid, het gedrag en de omgeving van mensen. Wil je leren hoe je deze data adequaat inzet voor wetenschappelijk onderzoek in de publieke gezondheid? Doe dan deze eendaagse module.
Big data refereert naar de mogelijkheid om gebeurtenissen te volgen, verklaren en voorspellen door het slim combineren en analyseren van complexe datasets uit verschillende bronnen (Ottenheijm, 2015). De mogelijkheden voor innovatie en onderzoek met big data zijn talrijk en veelbelovend.
Binnen alle sectoren schallen de termen door de gangen: data science, big and messy data, data driven technology, e-Health, Internet of Things. “Big data is like teenage sex: everyone talks about it, nobody really knows how to do it, everyone thinks everyone else is doing it, so everyone claims they are doing it.” (Dan Ariely, 2013). De publieke gezondheidzorg is geen uitzondering.
Deze module is bedoeld voor koplopers, die kennis hebben gemaakt met de mogelijkheden van big data en big data graag willen inzetten voor onderzoek in de publieke gezondheid.
Inleiding en overzicht van big data en toepassingen
Tijdens het eerste deel van de dag gaan we in discussie over de basisprincipes van big data, waar je rekening mee moet houden als je onderzoek wilt doen met big data. Denk hierbij aan ethische vraagstukken en privacy, data kwaliteit, vergelijkbaarheid van data en welke data geschikt, open en vrij beschikbaar is.
Koppelen van CBS-bestanden
Een voorbeeld van big data onderzoek is het verrijken van gemeentelijke registraties met CBS data. In praktische stappen word je meegenomen in hoe je kunt achterhalen welke informatie beschikbaar is en op welke manier je verschillende databestanden aan elkaar kunt koppelen.
Het inzetten van omgevingsdata voor beleidsonderzoek
Door de opkomst van big data weten we steeds meer over de leefomgeving. Binnen het kader van de nieuwe Omgevingswet spelen gezondheid, sporten en bewegen bovendien een prominente rol. Tijdens dit deel gaan we kijken naar hoe je omgevingsdata in kunt zetten voor beleidsrelevant gezondheidsonderzoek.
Deze interactieve dag wordt verzorgd door drie docenten:
Voor professionals in de public en occupational health en koplopers, die kennis hebben gemaakt met de mogelijkheden van big data en big data graag willen inzetten voor onderzoek in de publieke gezondheid.
Academisch denk- en werkniveau.
Uitspraak van een eerdere deelnemer:
“De training was zeer actueel en helder uitgelegd. Eindelijk begrijp ik waar die ‘Big Data’ echt over gaan. Ik ben echt onder de indruk van het effect van een combinatie van bronnen op je ‘sample size’. En nu snap ik waarom het zo is. ”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.