Er is steeds meer bekend over autisme spectrum stoornissen (ASS). Ben jij arts of arbeidsdeskundige en wil je meer weten over autisme en werk? Zodat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen op het gebied van diagnostiek, belastbaarheid en behandeling? Doe dan deze eendaagse module.
Je kunt deze module ‘Autisme en werk’ volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens deze eendaagse module staan autisme spectrumstoornissen (ASS) centraal. In de ochtend bespreekt docent Kathelijne Rammeloo wanneer je bij verzuim moet denken aan autisme als mogelijke onderliggende stoornis die de werkproblematiek kan verklaren. Er is aandacht voor de verschillen in presentatie van ASS tussen mannen en vrouwen. Ook gaan we in op de beperkingen van werkenden met autisme. Daarnaast wordt de DSM 5- diagnostiek en het neuropsychologisch onderzoek bij autisme belicht. Je leert welke specifieke voorwaarden in FML-termen je kunt aangeven ten aanzien van belastbaarheid en re-integratie. Hiermee kun je aanpassingen in taken, werkomgeving en werkplanning concreet en praktijkgericht formuleren in een re-integratie advies aan werkgever en werknemer.
In de middag behandelt docent Paul Geijtenbeek de cognitieve problemen die gepaard gaan met autisme. Een ervaringsdeskundige op het gebied van autisme en werk (bedrijfs- of verzekeringsarts) zal ingaan op de praktische omgang met werkenden waarbij een ASS wordt vermoed. Tot slot ga je aan de hand van casuïstiek aan de slag met het formuleren van begeleidingsadviezen.
We wisselen interactieve colleges, discussies en oefeningen met elkaar af. Samen met de inbreng van eigen casuïstiek zorgt deze opzet voor een maximaal leerrendement.
Het onderwijs wordt verzorgd door
Bedrijfsartsen, verzekeringsartsen, arbeidsdeskundigen en andere professionals die meer willen weten over autisme en werk. Voor arbeidsdeskundigen is deze module opgenomen in het overzicht met geaccrediteerde activiteiten van de NvvA die er 4 PE punten aan heeft toegekend. Wil je voor deze module graag accreditatiepunten ontvangen van de NVvA? Stuur dan uiterlijk 6 weken voor aanvang van de module een mail naar de contactpersoon van deze module.
Ben je werkzaam als A&G of als A&O psycholoog en heb je interesse in deze module? Stuur dan minimaal 8 weken voor aanvang van de module een mail naar de contactpersoon, zodat er accreditatie bij het NIP aangevraagd kan worden.
Hbo werk- en denkniveau
Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 8,2.
Mocht je accrediterende instelling er niet tussen staan en wil je wel graag punten voor jouw specialisme, neem dan minstens 6 weken voor de startdatum contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Arbo-onderzoek laat zien dat ca. 4% van de werknemers geneesmiddelen slikt die de rijvaardigheid en het reactievermogen op het werk beïnvloeden. Als arts of verpleegkundige heb je een belangrijke taak om gevaarlijke situaties te helpen voorkomen. Dat vereist actuele kennis van zaken! Wil jij meer leren over het inschatten van risico’s van geneesmiddelengebruik in het verkeer? Over hoe medicijnen het werk positief of negatief kunnen beïnvloeden? En welk advies je dan geeft? Doe dan deze eendaagse, geaccrediteerde module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is deze module incompany uit te voeren.
In deze eendaagse module maak je kennis met de belangrijke groepen geneesmiddelen die de rijvaardigheid en het reactievermogen beïnvloeden. Je leert een inschatting te maken van medische en juridische risico’s. Op praktische wijze krijg je overzicht van de classificatie van geneesmiddelen en inzicht in mogelijke interventies. Deze informatie is van belang voor beleid en samenwerking met de curatieve sector.
De behandeling van de leerstof vindt plaats in afwisselende werkvormen. Denk aan interactieve presentaties, gezamenlijke discussies en casuïstiekbespreking in kleine groepen. De casuïstiek uit de praktijk staat centraal.
Het onderwijs wordt verzorgd door:
Bedrijfsartsen en verzekeringsartsen (geregistreerd en in opleiding), arboverpleegkundigen, huisartsen en medisch adviseurs die adviseren over geneesmiddelen, rijvaardigheid en werk.
Score in evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,3.
Uitspraak van een eerdere deelnemer in de evaluatie:
“Ik had niet gedacht dat een dergelijk taai onderwerp zo praktisch en interessant kon zijn; een 8 hiervoor!”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Adviseren wordt steeds belangrijkere plaats voor professionals in de publieke gezondheidszorg en de bedrijfsgezondheidszorg. Heb jij in de publieke of bedrijfsgezondheidszorg een adviserende taak en wil je bekend raken met het proces van adviseren? Zodat jouw adviezen worden opgevolgd? Doe dan deze driedaagse training adviesvaardigheden.
Adviseren neemt een steeds belangrijkere plaats in binnen organisaties in de publieke gezondheidszorg. Het kan voorkomen dat je in je werk advies moet uitbrengen aan bijvoorbeeld scholen, gemeenten of andere externe organisaties, maar natuurlijk kan je ook moeten adviseren aan je eigen management, beleidsmakers of andere opdrachtgevers. Er zijn zeer veel verschillende situaties waarin je als adviseur kan optreden. In al deze situaties kun je verschillende adviesrollen innemen. Het kennen van het specialisme van het vak van de adviseur (of je dat nu als functie hebt of in die rol optreedt), het kunnen opbouwen van een adviesrelatie en het goed kunnen verkennen van je adviesomgeving is dan essentieel.
Tijdens deze module komen naast deze verschillende rollen, de volgende aspecten aan bod:
Het onderwijs wordt verzorgd door drs. Myriam (M.S.) Gijsbers-van Pesch. Vanuit haar bedrijf Reflaction verzorgt zij bij NSPOH diverse, niet-medisch inhoudelijke modules. Zoals haar bedrijfsnaam al verklapt staan zowel reflectie op het eigen handelen als actief daar verandering in aanbrengen in haar aanpak centraal. Het (verder) ontwikkelen van advieskwaliteit, leiderschap, veranderkunde en samenwerking (tussen individuen, teams en bijvoorbeeld ook met gemeenten) zijn zomaar wat van haar specialiteiten.
Bedrijfsartsen, verzekeringsartsen en artsen werkzaam in de public health. Ook andere professionals met een adviserende taak in de publieke gezondheidszorg of bedrijfsgezondheidszorg kunnen deelnemen.
Voor arbeidsdeskundigen is deze module opgenomen in het overzicht met geaccrediteerde activiteiten van de NvvA die er 12 PE punten aan heeft toegekend. Wil je voor deze module graag accreditatiepunten ontvangen van de NVvA? Stuur dan uiterlijk 6 weken voor aanvang van de module een mail naar de contactpersoon van deze module.
Hbo werk en denkniveau.
Mocht je accrediterende instelling er niet tussen staan en wil je wel graag punten voor jouw specialisme, neem dan minstens 6 weken voor de startdatum contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 8,8.
Uitspraak van Marcel Vervoort, Nationaal instituut voor subatomaire Fysica (Nikhef) in Amsterdam, Stralingsdeskundigs en hoger veiligheidskundige. Hij was een deelnemer aan een eerdere uitvoering van deze module:
“De NSPOH training ‘Adviesvaardigheden’ gaf mij de juiste handvatten om management en externe klanten doelgerichter te adviseren. Het bevordert effectievere besluitvorming.
Hoewel ik eerder aan dit soort trainingen heb deelgenomen, werd me pas bij NSPOH duidelijk welk proces ten grondslag ligt aan vakkundig adviseren. Door de casus zag ik waar ik weerstand bij het management en de klant opriep. Ik kreeg inzicht in mijn persoonlijke gedrag en valkuilen tijdens adviestrajecten. Het proces van mijn adviestraject kan ik nu succesvoller laten verlopen. Ik stel me beter op als adviseur. Ook bij het inschakelen van een externe adviseur, kan ik beter formuleren welke rol ik van hem verwacht.”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Als forensisch arts heb je te maken met speciale regels en richtlijnen om te voorkomen dat de kwaliteit van je beroepsuitoefening ter discussie staat. Wil jij leren werken volgens deze regels en richtlijnen? Wil je leren hoe je onderzoek doet, een expertiserapportage schrijft en optreedt als gerechtelijk deskundige? Doe dan deze vierdaagse module.
De module is een verplicht onderdeel van de opleiding forensische geneeskunde. Je kunt de module ook volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Forensische geneeskunde ontwikkelt zich als een apart vakgebied met eigen normen, richtlijnen en protocollen. Amper tien jaar geleden was er weinig meer dan een leerboek en een 20-daagse cursus. Inmiddels zijn er dankzij inspanningen van de Vakgroep Forensische geneeskunde van GGD Nederland, het FMG en de KNMG tal van richtlijnen voor eerstelijns forensisch artsen.
Deze richtlijnen voorkomen dat de kwaliteit van jouw beroepsuitoefening als forensisch arts ter discussie komt te staan. Tijdens de module komen richtlijnen en de regelgeving dan ook uitgebreid aan de orde: met name hoe het strafrechtelijke deel van justitie werkt. Daarnaast bespreken we hoe de forensische geneeskunde in Nederland is georganiseerd. Welke registers voor forensisch medisch deskundigen zijn er? Wie mag als gerechtelijk deskundige optreden? En aan welke voorwaarden moet een expertiserapport voldoen? Veel forensisch artsen zien het optreden als deskundige voor een rechtbank als de ultieme vuurproef. Daarom wordt daar in deze module ruim aandacht aan geschonken. De leerstof wordt aangeboden via theoretische inleidingen, oefeningen en casuïstiekbespreking. De module wordt afgerond met een rechtbankexamen.
Het onderwijs wordt onder meer verzorgd door forensisch artsen met ruime ervaring als gerechtelijk deskundige en door diverse sleutelfiguren in de rechtsgang.
Voor eerstelijns forensisch artsen (al of niet in opleiding). Ook voor ervaren forensisch artsen die nog geen ervaring hebben als deskundige in strafzaken is deze module zeer geschikt.
Het hebben doorlopen van de (meeste van) de andere forensische modules.
In 2017 kreeg deze module het cijfer 8,0.
100% van de deelnemers zou hem aanbevelen aan anderen.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Jaarlijks worden bijna 120.000 gevallen van kindermishandeling gemeld. Ben jij een forensisch arts of andere medische professional en wil je jouw bijdrage leveren aan de strijd tegen misbruik en mishandeling? Wil je leren hoe je geweldsletsels bij kinderen kunt herkennen, beschrijven en registreren? En wat de NODOK-procedure inhoudt? Doe dan deze vierdaagse module.
Deze module is onderdeel van de opleiding forensische geneeskunde binnen de medische vervolgopleiding Maatschappij & Gezondheid. Ervaren forensisch artsen kunnen de module ook volgen als bij- of nascholing. Tevens is deze module incompany uit te voeren.
Jaarlijks worden in ons land bijna 120.000 gevallen van mishandeling van kinderen gemeld. Grofweg omgerekend: in iedere schoolklas van 30 leerlingen zit één kind dat wordt mishandeld. Mishandeling kan bestaan uit fysiek of psychisch geweld. Maar ook uit verwaarlozing, of ‘opvoed-onmacht’ van ouders die niet weten hoe ze met hun kinderen moeten omgaan. Soms zijn kinderen op een andere manier slachtoffer. Bijvoorbeeld van seksueel misbruik of als getuige van huiselijk geweld. Kindermishandeling kan zowel thuis als in de jeugdzorg plaatsvinden.
In deze module worden theoretische inleidingen afgewisseld met oefeningen en casuïstiekbespreking. We gaan dieper in op de soorten letsels die bij diverse soorten kindermishandeling worden gezien, maar ook op huidafwijkingen bij kinderen die soms voor mishandeling worden gezien. Ook behandelen we de NODOK-procedure: het Nader Onderzoek naar de Doodsoorzaak bij Overleden Kinderen en de laatste stand van zaken rond dit onderwerp.
Er wordt in deze module geleerd hoe een lijkschouw bij een kind dient te gebeuren en diverse doodsoorzaken bij kinderen worden besproken.
Het onderwijs wordt onder andere verzorgd door ervaren eerstelijns forensisch artsen, een forensisch arts gespecialiseerd in kinderen, een kinderarts en een forensisch radioloog.
Primair voor forensisch artsen die kindermishandeling onderzoeken. Ook geschikt voor artsen die werken bij ‘Veilig Thuis’, huisartsen en andere medisch specialisten, zoals kinder- en jeugdartsen.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Als forensisch arts of huisarts kun je te maken krijgen met de bijzondere populatie in de politiecel. Wil jij je verdiepen in de organisatie van de arrestantenzorg en meer inzicht krijgen in jouw positie als behandelaar én adviseur van politie en justitie? Wil je daarnaast meer leren over acute ziekten, verslavingszorg en psychiatrie. Doe dan deze driedaagse module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Behandeling en medische zorg voor arrestanten vereist specifieke knowhow, zowel medisch als juridisch. Tijdens deze module Arrestantenzorg krijg je inzicht in je rol als behandelaar en je rol als medisch adviseur van politie en justitie.
Het onderwijs is interactief. Je leert ziektebeelden herkennen en raakt vertrouwd met de specifieke aspecten van arrestantenzorg. Actieve inzet en het inbrengen van eigen casuïstiek is van belang voor het welslagen van het onderwijs.
Het onderwijs wordt verzorgd door ervaren forensisch artsen.
Voor artsen die medische zorg verlenen aan arrestanten, in het bijzonder forensisch artsen en huisartsen.
Diploma basisarts.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Je haalt meer uit artikelen en onderzoeken als je kennis van epidemiologie en biostatistiek op peil is. Daarom organiseert de NSPOH in samenwerking met STIP voor de 10e keer de Summer course epidemiologie: wat kan ik ermee? Wil jij jouw kennis van epidemiologie en biostatistiek opfrissen en bijspijkeren? Volg dan dit intensieve, driedaagse programma op een prachtige locatie in Drenthe.
Deze module is (keuze-)onderdeel van de medische vervolgopleidingen Maatschappij & gezondheid (M&G), Bedrijfsgeneeskunde, Verzekeringsgeneeskunde en van de Master public health. Je kunt deze module ook volgen als bij- en nascholing.
Als professional in de openbare gezondheidszorg is het belangrijk dat je je kennis op peil houdt. Dat kan door het lezen van wetenschappelijke artikelen, door je te verdiepen in de achtergronden van de nieuwste ontwikkelingen en door (zijdelingse) betrokkenheid bij onderzoek.
Maar je wilt de opzet en uitkomsten van onderzoek goed kunnen beoordelen, interpreteren en toepassen. Daarom is het belangrijk dat je jouw kennis van epidemiologie en biostatistiek regelmatig bijspijkert. Deze Summer course is de gelegenheid bij uitstek om je (opnieuw) te verdiepen in het gebruik en de mogelijkheden van epidemiologisch en kwantitatief onderzoek.
Tijdens deze module betrekken we je actief bij plenaire sessies, oefeningen, casuïstiek en groepsdiscussies.
Het onderwijs wordt verzorgd door dr. Willy-Anne van Stiphout, arts M&G, epidemioloog B, trainer in praktijk en theorie van epidemiologie, STIP, Zweeloo.
Voor professionals die zich bezighouden met epidemiologie
Sociaal geneeskundigen (artsen maatschappij en gezondheid, bedrijfsartsen en verzekeringsartsen), beleidsmedewerkers, gezondheidswetenschappers, professionals en projectcoördinatoren, die werken in het brede veld van de volksgezondheid. Bijvoorbeeld bij GGD, gemeente, universiteit, ministerie, (koepel van) zorgverzekeraar(s), zorginstelling of een ander soort instituut dat zich bezighoudt met epidemiologie.
Academisch werk en denkniveau
Score in evaluatie: in 2017 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,3.
Uitspraken van eerdere deelnemers:
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
De prijs is exclusief hotelovernachting. Indien gewenst kan de NSPOH je adviseren over de hotelovernachting.
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Geweld is van alle tijden, maar de maatschappelijke weerstand neemt gelukkig snel toe. Steeds meer slachtoffers doen aangifte. Politie en justitie gaan steeds vaker over tot vervolging. Hierbij is forensisch medische expertise onmisbaar. Werk je in de forensische opsporing en wil je meer weten over letsels en zedendelicten? Wil je leren hoe je een professionele letselrapportage opstelt? Doe dan deze vijfdaagse module.
De module ‘Letsels en zedendelicten’ is een verplicht onderdeel van de opleiding forensische geneeskunde. Je kunt de module ook volgen als bij- en nascholing. Tevens is deze module incompany uit te voeren.
De gevolgen van geweldplegingen lopen uiteen. Soms is letsel nauwelijks waarneembaar letsel, soms zijn er ernstige verwondingen met dodelijk afloop. Ook seksueel geweld heeft vaak grote gevolgen. Geweld is van alle tijden, maar de maatschappelijke weerstand neemt gelukkig snel toe. Steeds meer slachtoffers doen aangifte geweld- en zedendelicten. Politie en justitie gaan steeds vaker over tot vervolging. Hierbij is forensisch medische expertise onmisbaar.
Tijdens een forensisch medisch onderzoek brengt een arts het toegebrachte letsel in kaart. Daarnaast beoordeelt hij wat de lichamelijke (en eventuele psychische) gevolgen zijn voor de korte en lange termijn. Vanwege de strafrechtelijke context is nauwkeurige en correcte verslaglegging van de medische bevindingen cruciaal.
Deze module ‘Letsels en zedendelicten’ is gericht op verrijking van kennis over type letsels en wondgenezing. Ook train je je vaardigheden om een professionele letselrapportage op te stellen.
Ervaren forensisch artsen behandelen de leerstof in de vorm van presentaties en demonstraties. Zij bespreken de richtlijnen van de forensisch medische beroepsgroep. Ook komen actuele onderzoeksmethoden aan bod. Met behulp van veel beeldmateriaal leer je de verschillende soorten letsels herkennen en beschrijven.
Het onderwijs wordt verzorgd door forensisch artsen. Zij zijn gespecialiseerd in letselonderzoek bij slachtoffers van geweldpleging of bij slachtoffers van zedendelicten.
Forensisch artsen en professionals in de forensische opsporing, politie en officieren van justitie die werken met letsels en zedendelicten.
Uitspraken van deelnemers aan een eerdere uitvoering van deze module:
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Kennis en interpretatie van arbeidsrecht, sociaal zekerheidsrecht, arbowetgeving en gezondheidsrecht is essentieel wanneer je adviseert over arbeid en inzetbaarheid. Wil jij leren wat de juridische consequenties zijn van jouw advies? Wil je de relevante vraagstukken en wetgeving leren kennen en toepassen in je eigen praktijk? Doe dan deze vierdaagse module.
Deze module is een (keuze-)onderdeel in de medische vervolgopleiding bedrijfsgeneeskunde. Je kunt de module ook volgen als bij- of nascholing. De module is ook incompany uit te voeren.
Tijdens de module wordt gebruik gemaakt van het boek ’Arbeidsrecht in de praktijk” (13e druk, D.M. van Genderen et al.) en ‘Arbeidswetgeving’ (laatste druk, W.L. Roozendaal). Je dient deze boeken zelf aan te schaffen.
In deze module staan de meest essentiële wet- en regelgeving en jurisprudentie centraal van:
De focus is gericht op nieuwe ontwikkelingen, vraagstukken uit de praktijk en jouw toepassing van deze wet- en regelgeving. Als een rode draad door de module lopen de consequenties van de veranderende wet- en regelgeving. Voor jou, voor werkgevers en voor werknemers. Natuurlijk hebben we de invoering, interpretatie en impact van de WWZ in het programma opgenomen. Daarnaast discussiëren we over de impact van de WWZ voor jouw praktijk.
In de vorm van interactieve colleges brengen we je op de hoogte van de laatste wetswijzigingen, actuele regelgeving, nieuwe ontwikkelingen en recente jurisprudentie. Er is veel ruimte voor discussie en de inbreng van eigen casuïstiek.
Professionals met adviserende taken op het gebied van arbeid en gezondheid, zoals arbeidsdeskundigen, veiligheidsdeskundigen, arbeidshygiënisten, bedrijfsartsen, verzekeringsartsen, HRM-deskundigen, beleidsmedewerkers, bedrijfsmaatschappelijk werkers, arboverpleegkundigen, bedrijfsfysiotherapeuten en bedrijfspsychologen.
Hbo+/ academisch denk- en werkniveau en werkzaam op het gebeid van Arbeid en Gezondheid.
Score in eerdere evaluatie: in 2021 kreeg deze module van de deelnemers een 9,3.
Uitspraak van Geert Hebly, verzekeringsarts voor bezwaar- en eerder deelnemer aan deze module:
“De 4-daagse module over het actuele arbeidsrecht, gezondheidsrecht en arbowetgeving is heel zinvol, eigenlijk voor iedereen. Ik ben verzekeringsarts voor bezwaar- en beroepszaken en had voor de 24 accreditatiepunten het examen ook achterwege kunnen laten. Die punten zijn terecht, ook zonder examen. Toch was de proef op de som ook een extra stimulans om met de goed samengestelde literatuur, mijzelf een ingang te verschaffen naar de juridische zekerheden en onzekerheden. Waar kan ik het vinden? Wat weerhoudt een zelfstandige glazenwasser er bijvoorbeeld van op de 3de verdieping met een lange ladder te werken? In hoeverre ontslaat een dienstverband mij van de verplichting zelf op de aan mij toevertrouwde gegevens te passen? Wat gebeurt er precies als een werknemer bewilligt in een beëindiging van de arbeidsovereenkomst, terwijl hij nog arbeidsongeschikt is? Wat moeten en kunnen werkgevers zich permitteren en waarop kunnen werknemers en werkgevers een beroep doen bij onenigheid over arbeidsaanbod, arbeidsomstandigheden, loon of prestatie. Ook buiten mijn werk heb ik al menigmaal gebruik kunnen maken van de precisie bij deze cursusmodule. Bijzonder is dat de lessen worden gegeven door mensen die iedere dag de praktijk zelf vormgeven. Het is een module voor wie weer eens iets pittigs wil.”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.