Werk je als bedrijfs- of verzekeringsarts of A&O-psycholoog? Dan zie je waarschijnlijk regelmatig cliënten met burn-outklachten op je spreekuur. Wil jij leren over de relatie tussen burn-outklachten en veerkracht? En hoe je dit kunt gebruiken in je advisering aan medewerker en leidinggevende? Doe dan deze eendaagse module.
Hoe komt het dat de ene werknemer in een organisatie opbrandt, terwijl een collega met dezelfde werkdruk geen klachten krijgt? Dit hangt samen met het hanteerbaar maken van kwetsbaarheid en het versterken van mentale hulpbronnen in de persoon (zoals veerkracht) en werk.
Tijdens deze module ga je actief aan de slag met voorbeelden uit je eigen praktijk. We bespreken hoe het hebben van een burn-out kan leiden tot verschillende psychische en lichamelijke klachten. Ook leer je de risicofactoren en signalen van een mogelijke burn-out herkennen. Daarbij zijn vaardigheden op het vlak van beoordeling en begeleiding van deze problematiek belangrijk.
Veerkracht is de sleutel in het voorkomen en bestrijden van burn-out. Het zorgt voor werknemers die met plezier aan het werk zijn. Die daar niet bovenmatig vermoeid van raken en die weten hoe ze de ‘gunfactor’ in hun werkomgeving kunnen vergroten ten behoeve van wat ze belangrijk vinden. Daarom besteden we veel aandacht aan hoe de balans tussen vitaliteit en uitputting positief blijft. Je leert hoe je werknemers inzicht geeft in factoren die een rol spelen in veerkracht.
Tijdens de module wisselen we plenaire uitleg en theorie over de ingebrachte onderwerpen af met inventarisatie van je eigen persoons- en werkgebonden kwetsbaarheden en hulpbronnen. Je oefent daarnaast met eigen casuïstiek. Tijdens die oefeningen leer je je medewerker en leidinggevende te adviseren. Bijvoorbeeld over hoe zij kwetsbaarheden kunnen hanteren en hoe zij hun mentale weerbaarheid kunnen versterken. Je leert ook bewustzijn creëren en verantwoordelijkheid nemen.
Tot slot leer je hoe je hierover voorlichting kunt geven aan medewerkers en leidinggevenden. Met deze kennis zal je ook effectiever kunnen adviseren over een PMO gericht op psychische belasting.
Het onderwijs wordt verzorgd door Dr. Giny Norder, bedrijfsarts bij Human Capital Care, gepromoveerd op predictiemodellen bij psychisch verzuim. Praktijkopleider en docent bij de Academy van Human Capital Care.
Voor bedrijfsartsen, verzekeringsartsen en A&O-psychologen
Geregistreerd als bedrijfsarts, verzekeringsarts of A&O-psycholoog.
Score in eerdere evaluatie: in 2019 én in 2018 waardeerden deelnemers deze module met een 8,0.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Volg je bij de NSPOH een opleiding of heb je die in het verleden gevolgd? Ben je praktijkopleider? Ben je geïnteresseerd in de opleiding tot jeugdarts, tot jeugdverpleegkundige Maatschappij en gezondheid of tot Verpleegkundige Maatschappij en Gezondheid, profiel AGZ? Heb je bij ons de introductiecursus JGZ gedaan? Wil je kennismaken met het onderwijs bij de NSPOH of ben je gewoon geïnteresseerd in een of meerdere van onderstaande onderwerpen? Kom dan naar onze themadag. Omdat de NSPOH dit jaar 15 jaar bestaat, bieden we de dag voor de lustrumprijs van €95.
Tijdens deze themadag komen vier actuele thema’s aan bod. Je kiest op de dag zelf twee workshops die goed passen bij je interesse en je leerbehoefte.
Ochtend
Middag
De laatste jaren zijn viertal onderwerpen erg actueel, onderwerpen die jou als professional ook raken.
De vlucht vanuit een vaderland naar het onbekende gaat vaak gepaard met traumatische gebeurtenissen. Gezinnen kunnen hier enorm onder lijden. Het is van belang dat zij de juiste hulp krijgen. Maar door verschillen in cultuur en taal is die hulp lastig te bepalen. Wil je weten hoe je nog beter met hen kunt communiceren en ondersteuning kunt bieden? En wil je je verdiepen in samenwerking met andere ketenpartners? Schrijf je dan in voor dit onderwerp.
Met 82 op de 100.000 Nederlanders die begin 2018 waren geveld door de griep spraken we van een griepepidemie. Echter, jaarlijks krijgen 8000 op de 100.000 kinderen te maken met een vechtscheiding, waarvan de impact op het kind vaak vele malen groter is dan van een griep. Een scheiding brengt een crisis in een gezin teweeg. Maar als die scheiding wordt uitgevochten via de kinderen, kan dit voor het kind een permanente crisis worden. Tijdens deze sessie gaat de docent in op mogelijke gevolgen van een vechtscheiding voor het kind, op welke signalen je kunt letten en welke hulp je kunt bieden aan kinderen die in een vechtscheiding betrokken zijn.
Door onzekerheid, heimwee, trauma’s en andere problemen is het voor ouders niet altijd gemakkelijk om de ouderlijke rol te vervullen. Daarom besteden we aandacht aan de steun die je kunt bieden om kinderen zo veilig en gezond mogelijk te laten opgroeien in een onzekere en instabiele situatie. Met welke risicofactoren moet je rekening houden? Hoe herken je signalen? Welke hulp kun je bieden en wanneer moet je doorverwijzen?
Antibioticaresistentie vormt een groeiende bedreiging voor de volksgezondheid. Jaarlijks sterven in Europa 25.000 patiënten als gevolg van antibioticaresistente bacteriën. Geschat wordt dat tegen 2050, er elk jaar 10 miljoen doden zijn door de opkomst van resistente infecties. ESBL-producerende bacteriën als E.Coli en Klebsielle Pneumonia zijn resistent tegen alle gangbare antibiotica. Huisartsen, ziekenhuizen en verpleeghuizen ondervinden hier in toenemende mate problemen van. In de bestrijding van Infectieziekten, SOA en TBC zal de GGD een actieve rol moeten gaan spelen in de actuele bedreiging van de volksgezondheid middels bron-en contactonderzoek, voorlichting en hygiëneadviezen. Bijvoorbeeld aan reizigers, omdat deze een groot risico vormen bij de import en verspreiding van deze bacteriën.
Hoe kunt je als GGD-professional bijdragen aan deze toenemende dreiging? Welke actuele ontwikkelingen zijn er op het gebied van antibioticaresistentie? Deze vragen worden beantwoord in deze middag over antibioticaresistentie.
We sluiten bij het onderwijs zoveel mogelijk aan bij de praktijk van deelnemers. Daarom is er veel tijd voor interactie en het bespreken van (eigen) casuïstiek.
Huidige en eerdere deelnemers bij de NSPOH, praktijkopleiders, geïnteresseerden in de opleiding tot jeugdarts, tot jeugdverpleegkundige Maatschappij en gezondheid of tot Verpleegkundige Maatschappij en Gezondheid, profiel AGZ.
Deze dag stond eerst aangekondigd onder de titel Werken met vluchtelingen en asielzoekers in de JGZ.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Als JGZ-professional kom je steeds weer nieuwe dingen tegen in de dagelijkse praktijk. Daarom hebben we speciaal voor jou en andere deelnemers aan de Introductiecursus Jeugdgezondheidszorg 0-18 een nieuwe terugkomdag georganiseerd. Wil jij bijvoorbeeld leren hoe je ouders en jeugdigen kunt begeleiden tijdens een vechtscheiding? En wil je bijgepraat worden over een actualiteit in de jeugdgezondheidzorg? Kom dan naar deze terugkomdag.
Deze terugkomdag is een aanvulling op de zesdaagse Introductiecursus Jeugdgezondheidszorg 0-18. Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
In 2016 waren er 5500 vechtscheidingen: ouders gaan uit elkaar, maar samen komen ze er niet uit. Bijvoorbeeld door wederzijdse beschuldigingen en verwijten. Kinderen zijn hier altijd de dupe van. Het aantal vechtscheidingen stijgt jaarlijks. Als JGZ-professional krijg er dus steeds meer mee te maken.
Het ochtendprogramma van deze terugkomdag staat in het teken van dit probleem. Je krijgt inzicht in jouw houding als JGZ-professional. Ook leer je met welke krachten je te maken hebt en hoe je omgaat met waarheidsvinding.
In de middag bespreken we een ander actueel JGZ-onderwerp.
In tegenstelling tot de Introductiecursus beperken we het aantal voorbereidende opdrachten. De kennisoverdracht gebeurt op een interactieve manier, zoals je van ons gewend bent. Daarbij is ruimte voor inbreng van eigen casuïstiek en ervaringen.
Het onderwijs wordt verzorgd door professionals met ruimschoots ervaring in het vakgebied.
Basisartsen of verpleegkundigen die in 2016 of 2017 de Introductiecursus Jeugdgezondheidszorg 0-18 hebben gevolgd.
Je hebt de Introductiecursus Jeugdgezondheidszorg 0-18 gevolgd.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Als jeugdarts dien je je te bekwamen in de jeugdgezondheidszorg voor jeugdigen van alle leeftijden tot achttien jaar. Maar meestal werk je met een specifieke leeftijdsgroep. Dan doe je dus weinig ervaring op met de andere leeftijden. Wil je de vaardigheden trainen om zelfstandig te werken met jeugdigen van nul tot achttien jaar? Doe dan deze eendaagse module.
Deze module is een (keuze-)onderdeel van de medische vervolgopleiding Maatschappij en gezondheid. Je kunt de module ook volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Je kunt een keuze maken uit verschillende workshops, waarin we je naast inhoudelijke kennis ook vaardigheden leren op het gebied van visus, VOV en Van Wiechenonderzoek en groei (specifiek nul tot vier jaar).
Daarnaast zijn er workshops die in het teken staan van jeugdigen tussen de vier en de achttien jaar. Je traint de vaardigheden die je nodig hebt bij onderzoek naar motoriek en audiometrie bij deze leeftijdsgroep.
Voorafgaand aan het onderwijs maak je voorbereidende opdrachten. De vaardigheden worden geoefend met andere deelnemers en, bij sommige onderwerpen, aan de hand van eigen videobeelden. Op basis van leerwensen van deelnemers kunnen ook andere onderwerpen aan bod komen.
Na afloop van deze eendaagse module:
Het onderwijs wordt verzorgd door gespecialiseerde docenten die de workshops leiden en je helpen met het aanleren van vaardigheden.
Voor jeugdartsen (geregistreerd of in opleiding).
Arts maatschappij en gezondheid, 1e fase (of in opleiding)
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Als gezondheidsprofessional vergaar je veel kennis. Misschien heb je ook betekenisvolle studies uitgevoerd. Wil jij leren hoe je zorgt dat die informatie bij jouw doelgroep terecht komt? Zodat zij daar hun voordeel mee kunnen doen? En wil je inzicht krijgen in de psychologie achter online marketing? Doe dan deze energieke, hands-on module Kennisdelen voor gezondheidsprofessionals.
Je kunt deze eendaagse module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Kennis delen is misschien niet de kern van je werkzaamheden. Maar als je een fantastische interventie hebt ontwikkeld, of een baanbrekend onderzoek hebt uitgevoerd, dan wil je dat mensen dat weten. Zodat zij (en jij!) daar hun voordeel mee kunnen doen. Deze kennisdeling noemen we content marketing. En tijdens deze module leer je precies wat dat inhoudt.
De nadruk ligt deze dag op de praktische toepassing van online content marketing. We leggen uit wat (online) marketing is en je maakt kennis met het 4C model. Je leert nadenken over jouw (potentiële) doelgroepen. Op welke manieren je die optimaal kunt bereiken, en via welke online kanalen.
Daarnaast maakt je kennis met de psychologie achter online marketing. Op basis van de principes van Cialdini leer je hoe je jouw boodschap zo overtuigend mogelijk over de bühne brengt. Met deze kennis op zak, ga je praktisch aan de slag om je eigen kennis te delen.
Het onderwijs wordt verzorgd door Nico de Jong, online marketing expert bij Onwijs Marketing.
Gezondheidsprofessionals die beter willen leren hoe ze hun boodschap online kunnen delen.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Onderzoek wijst uit dat depressie de hoogste veroorzaker is van arbeidsverzuim. Werk je in de occupational health en heb je te maken met werknemers die uitvallen of dreigen uit te vallen door deze aandoening? Wil je leren hoe je de signalen herkent, beoordeelt en hoe je er over adviseert? Doe dan deze eendaagse module Depressie en werk.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Al jaren staat depressie in de top vijf van aandoeningen met de hoogste ziektelast. De aandoening zorgt voor hoge ziektekosten. Bovendien is het de hoogste veroorzaker van verzuim. Daarom liep tot en met 2017 het Nationaal Programma Preventie, waarin overheid, verzekeraars, zorgaanbieders en maatschappelijke partijen samenwerkten aan het verbeteren van ziektepreventie. En daarom heeft het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) begin 2017 een ‘deal’ getekend met 19 organisaties uit de preventieve en curatieve gezondheidszorg. Het doel: een afname van mensen met een depressie in 2030 met 30%. Om dat doel te behalen, is signalering, preventie en behandeling van depressies nodig. Deze dag brengt je de laatste visies op depressie en een evidence based aanpak bij re-integratie.
Het onderwijs wordt verzorgd door:
Professionals in occupational health, die direct te maken hebben met werknemers met depressieve klachten.
Voor arbeidsdeskundigen is deze module opgenomen in het overzicht met geaccrediteerde activiteiten van de NvvA die er 4 PE punten aan heeft toegekend. Wil je voor deze module graag accreditatiepunten ontvangen van de NVvA? Stuur dan uiterlijk 6 weken voor aanvang van de module een mail naar de contactpersoon van deze module.
Ben je werkzaam als A&G of als A&O psycholoog en heb je interesse in deze module? Stuur dan minimaal 8 weken voor aanvang van de module een mail naar de contactpersoon, zodat er accreditatie bij het NIP aangevraagd kan worden.
Score in eerdere evaluatie: in 2022 kreeg deze module van de deelnemers een 8,0.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Risicocommunicatie zoomt in op potentiële (gezondheids-)risico’s. Crisiscommunicatie gaat vooral over de acute fase, waarin een risico zich ontwikkelt tot een crisis. Kun jij in je werk te maken krijgen met ongevallen, rampen of andere risicovolle situaties? En wil je leren hoe je in die gevallen omgaat met publiek en media? Doe dan deze tweedaagse module.
Deze module is onderdeel van de profielopleidingen Infectieziektebestrijding en Medische milieukunde en kan als keuzeonderwijs gevolgd worden in de opleiding Verpleegkundige M&G, profiel AGZ. Je kunt de module ook volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Deze module is een introductie over elementaire communicatieprincipes in geval van acute en niet-acute crises. Tijdens deze module krijg je inzicht in de politiek-bestuurlijke processen die spelen tijdens een crisis en welke rol jij als professional in dit proces kunt innemen.
Communicatietheorie, begrippenkaders en betrokken actoren passeren de revue. We behandelen communicatietechnieken en – strategieën. Daarnaast is er aandacht voor het schrijven van persberichten en de omgang met publiek en media. Daarbij komen ook de individuele aspecten van risicoperceptie en risico-assessment aan bod.
De leerstof wordt behandeld in de vorm van interactieve presentaties en discussies. Die wisselen we af met praktische oefeningen aan de hand van casuïstiek uit de praktijk van de infectieziektebestrijding en de medische milieukunde.
Het onderwijs wordt verzorgd door communicatie experts, crisisdeskundigen en mediatrainers.
Beleidsmakers en professionals die werkzaam zijn op het gebied van veiligheid en (publieke) gezondheid die affiniteit hebben met medische milieukunde of infectieziektebestrijding
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Belgen en Nederlanders hebben dezelfde roots. Maar er zijn ook grote verschillen, bijvoorbeeld in gewoonten en denkwijzen. Die leiden tot andere wetten en regels. Wil jij met onze zuiderburen reflecteren op het werk van de bedrijfsgeneeskundige of verzekeringsarts? Op de arbowetgeving, de ziektekostenverzekering en de rol van de huisarts? Wil jij van elkaar leren? Doe dan deze tweedaagse module.
Deze module is een (keuze-)onderdeel van de medische vervolgopleidingen Bedrijfsgeneeskunde en Verzekeringsgeneeskunde. Je kunt de module ook volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens deze module bespreken we de taken en positie van arbeidsgeneeskundigen, bedrijfsgeneeskundigen en verzekeringsgeneeskundigen in België. Daarnaast komen de rol van de huisarts en de organisatie van de gezondheidsverzekering aan bod. Ook bezoek je een arbodienst. Zo kun je ter plekke ervaren hoe de organisatie en aanpak is vormgegeven. Aan de hand van casuïstiek vergelijk je de invulling van de sociale geneeskunde van België met die van Nederland. Wij reiken je de casuïstiek aan, maar die kun je ook zelf inbrengen. Naast het bezoek aan de arbodienst is er tijd voor een stadswandeling.
Het programma bestaat uit interactieve lezingen en discussies. Daarin word je uitgenodigd om vragen te stellen en standpunten te bespreken.
Het onderwijs wordt verzorgd door de volgende docenten:
Bedrijfs- en verzekeringsartsen. De module is ook interessant voor huisartsen, medisch adviseurs, bedrijfsmaatschappelijk werkers en andere arboprofessionals.
Uitspraak van een deelnemende bedrijfsarts aan een eerdere uitvoering van deze module: “Goed verzorgde module, met boeiende sprekers!”
100% van de deelnemers aan een eerdere uitvoering van deze module zou hem aanbevelen aan anderen.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 kreeg deze module van de deelnemers een 8,6.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Om werkgevers en werknemers meer te betrekken bij het arbobeleid is de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) veranderd. De vernieuwde wet – die sinds 1 juli 2017 geldt – heeft gevolgen voor de werkgever, de werknemer, de bedrijfsarts en de preventiemedewerker.
De vernieuwde Arbowet vormt het kader van jouw advies bij arbeid, inzetbaarheid en risico’s. Wil jij je kennis op dit terrein opfrissen? En wil je leren hoe je die vertaalt naar jouw dagelijkse praktijk? Doe dan deze praktische module over arbowetgeving en handhavingskaders.
Deze dag is onderdeel van de meerdaagse module Juridische aspecten van Arbeid en gezondheid. Je kunt de module ook volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens deze praktische module word je op een interactieve manier op de hoogte gebracht van de meest relevante wet- en regelgeving met betrekking tot arbeidsomstandigheden en aansprakelijkheid. We beginnen met een uitleg over de systematiek en opbouw van de arbowet. Vervolgens gaan we dieper in op rechten en plichten voor werkgever en werknemer. We behandelen de aansprakelijkheid van de arboprofessional, de handhaving en de rol van de arbeidsinspectie. Je leert uitleggen hoe aansprakelijkheid in de arbowetgeving is georganiseerd en wordt op de hoogte van de actuele (Europese) ontwikkelingen. Ook leer je hoe je deze kennis vertaalt naar de praktijk. Ten slotte maak je kennis met het uitvoeringsbeleid en instrumentarium van de Inspectie SZW.
Het programma biedt veel ruimte voor discussie en de inbreng van eigen casuïstiek.
Het onderwijs wordt verzorgd door advocaten en juristen die zijn gespecialiseerd op het gebied van arbeid & gezondheid. Zij zijn onder meer werkzaam bij de Universiteit van Amsterdam, advocatenkantoren en TNO Arbeid.
Professionals met adviserende taken op het gebied van arbeid en gezondheid.
Hbo+ / Academisch werk- en denkniveau.
Score in evaluatie: in 2021 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,5.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Geef je advies over arbeid en gezondheid en wil je leren wat de algemene beginselen van het gezondheidsrecht zijn? Wil je inzicht krijgen in patiënten-rechten, maar ook in jouw positie als professional? Zodat je jouw adviezen over arbeidsomstandigheden kunt optimaliseren? Doe dan deze eendaagse module over gezondheidsrecht.
Deze module is onderdeel van de module Juridische aspecten van Arbeid en gezondheid. Je kunt de module ook volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens deze eendaagse module bespreken we het stelsel van gezondheidsrechtwetgeving, inclusief de actuele stand van zaken en de (te verwachten) ontwikkelingen. In het bijzonder besteden we aandacht aan de rechten van de cliënt. Daaronder vallen het recht op informatie, toestemming, geheimhouding en privacybescherming. Ook zaken als inzage van medische gegevens en het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD) komen aan de orde.
Vervolgens behandelen we de rechten en plichten van beroepsbeoefenaars. Ook bijbehorende bijzondere wetgevingen komen daarbij aan de orde, waaronder beroepenwetgeving, kwaliteitswetgeving, klacht- en tuchtprocedures en de handhaving van de gezondheidsrechtelijke normen. De focus is gericht op de positie van arboprofessionals. Daarbij bestuderen we hun rol bij direct of indirect contact met cliënten.
In de vorm van interactieve colleges brengen we je op de hoogte van de laatste wetswijzigingen, actuele regelgeving, nieuwe ontwikkelingen en recente jurisprudentie. Er is veel ruimte voor discussie en de inbreng van eigen casuïstiek.
Het onderwijs wordt verzorgd door advocaten en juristen die zijn gespecialiseerd op het gebied van arbeid en gezondheid. Zij zijn onder meer werkzaam bij de Universiteit van Amsterdam, advocatenkantoren en TNO Arbeid.
Professionals met adviserende taken op het gebied van arbeid en gezondheid, die meer willen weten over het gezondheidsrecht.
Hbo+ / Academisch werk- en denkniveau.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.