Als professional in de jeugdgezondheidszorg (JGZ) krijg je te maken met de basisdataset JGZ. Wil jij je kennis over deze registratiemethode vergroten? Wil je leren hoe je de functies van de BDS JGZ kunt inzetten om jouw rol als JGZ-professional te bevorderen? En de samenwerking met andere partijen te vergemakkelijken? Doe dan deze module van één dagdeel.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Informatisering raakt aan steeds meer aspecten van het werk in de jeugdgezondheidszorg. De basisdataset Jeugdgezondheidszorg (BDS JGZ) vormt de inhoudelijke basis voor het Digitaal Dossier Jeugdgezondheidszorg (DD-JGZ). Met de BDS JGZ wordt cliëntinformatie gestandaardiseerd en gestructureerd. Daardoor worden medisch dossiers overdraagbaar, wat de kwaliteit van de jeugdgezondheidszorg ten goede komt.
In deze module gaan we dieper in op de mogelijkheden, maar ook de beperkingen van de BDS en het DD-JGZ. We bespreken de huidige ontwikkelingen van digitale platforms en cliëntportalen. Bovendien krijg je actuele informatie aangereikt over ‘Jeugd in Beeld’, de databank met geanonimiseerde gegevens over de groei en ontwikkeling van 0 tot 19- jarigen. Ten slotte krijg je de gelegenheid om vragen aan de docenten te stellen over de BDS JGZ in brede zin.
De leerstof wordt behandeld via een interactief college en discussies over de toekomstige inrichting van het DD-JGZ en de Jeugd in Beeld-databank.
Het onderwijs wordt verzorgd door Tanja Geerdes-Maas, adviseur bij het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid.
Voor JGZ-professionals.
Score in eerdere evaluatie: in 2020 kreeg deze module van de deelnemers een 8,1.
Tanja Geerdes-Maas
arts M&G, adviseur, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ)
“Als iedereen registreert volgens de basisdataset JGZ zorgt dit voor een verbetering van de kwaliteit van zorg en kunnen we onze preventieve taak nog beter uitvoeren.”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Steeds meer mensen werken met een knieprothese. In de praktijk is er nog weinig aandacht voor werknemers met een prothese en die terugkeren naar werk. Wil je als bedrijfsarts bijdragen aan een goed herstel en re-integratie? Adviseer jij in je werk aan of over met mensen met een knieprothese en wil je hier meer over leren? Zodat je kunt bijdragen aan een goed herstel? Volg dan deze eendaagse masterclass.
Je kunt de masterclass volgen als bij- of nascholing, of als keuzeonderwijs. Tevens is deze module geschikt om incompany uit te voeren.
Steeds meer mensen krijgen te maken met slijtage van kniegewrichten. Dat komt door overgewicht, maar ook door zwaardere fysieke belasting: mensen leiden langer een actief en werkend leven. De vorderingen in de medische technologie hebben het plaatsen van prothesen in een stroomversnelling gebracht. Daardoor krijgen steeds meer mensen tijdens hun werkzame leven een ‘nieuwe’ knie. De kans dat je als professional te maken krijgt met de begeleiding van deze werknemers is de laatste jaren dan ook enorm toegenomen. Tijdens deze masterclass leer je hoe je hen optimaal adviseert en begeleidt.
We hebben de dag opgedeeld in drie delen, waarbij ruimte is voor het beantwoorden van vragen en het voeren van discussies.
Allereerst bespreekt een orthopedisch chirurg wanneer iemand een prothese krijgt. Zijn daarvoor criteria? Wat is het risicoprofiel voor een patiënt? En houdt de orthopeed bij het maken van zijn beslissing rekening met factoren als leeftijd, werk en bewegingshistorie?
Vervolgens wordt stilgestaan bij de operatie zelf. De plaatsing van de knieprothese staat centraal. Daarnaast komen het revalidatieadvies en de ‘bijwerkingen’ van de operatie aan bod.
Tenslotte wordt dieper ingegaan op de rol van de bedrijfsarts. Op welke manier kan de bedrijfsarts bijdragen een goed herstel? Er is inmiddels veel onderzoek gedaan naar mensen met een nieuwe knieprothese en terugkeer naar werk. Hoeveel mensen met een prothese keren eigenlijk terug naar werk? Wat ervaren zij als belemmerd of stimulerend om terug te keren naar werk? Welke meerwaarde heeft de bedrijfsarts bij dit proces? Uiteraard is er ook tijd voor jouw vraag.
Het onderwijs wordt verzorgd door:
Bedrijfsartsen.
Academisch werk- en denkniveau.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Ben je forensisch arts en wil je je kennis over forensisch medische letselrapportage opfrissen en verder ontwikkelen? Wil je daarnaast je vaardigheid in het opstellen van een juridisch correcte letselrapportage naar een hoger plan tillen? Doe dan deze tweedaagse module.
Het gevolgd hebben van deze module maakt deel uit van de voorwaarden voor eventuele opname in het Nederlands Register voor Gerechtelijk Deskundigen.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens een forensisch medisch letselonderzoek wordt niet alleen letsel in kaart gebracht, maar zijn er meestal ook vragen te beantwoorden.
Dit zijn vragen, zoals die kunnen worden gesteld aan een forensisch arts in een strafrechtelijk onderzoek.
Het is cruciaal dat je dan in een letselrapportage zulke vragen onderbouwt en op de juiste wijze beantwoordt. De rapportage kan immers bijdragen aan de bewijslast in een strafzaak. In deze module fris je je kennis en kunde hierover op, en breng je je eigen vaardigheid in het opstellen van een juridisch correcte letselbeschrijving op een hoger plan.
Deze tweedaagse module bouwt voort op de dagelijkse praktijk van de forensisch arts en is een vervolg op de module Letsels en letselrapportage (basis). Centraal in de module Letselrapportage voor gevorderden staat het versterken van je eigen vaardigheid, zodat jouw letselrapportages in de rechtbank overeind blijven, óók in complexe zaken.
Je leert wat de rol en positie van een deskundige is en maakt kennis met het Nederlands Register voor Gerechtelijk Deskundigen (NRGD) en de richtlijn van het NRGD. Je leert hoe een benoeming als deskundige er uit ziet. Je oefent op basis van beeldmateriaal met het objectief beschrijven van letsels het typeren en het duiden daarvan. Ook leer je het inschatten van de ernst van een letsel daarvan aan de hand van de AIS en de ISS. Je leert hoe je literatuur kun zoeken en hoe je dit op een begrijpelijke manier voor een niet-medicus kunt bespreken. Het Bayesiaans redeneren wordt kort opgefrist. De juridische kaders van het opstellen van een letselrapportage komen aan bod. Je brengt een eigen letselrapportage mee en ontvangt hierop gerichte feedback van zowel de docent als de andere deelnemers. Op basis hiervan krijg je duidelijk(er) in beeld waar je sterke punten liggen en kun je je eigen werk verbeteren.
Na deze vervolgmodule kun je inschrijven voor de module Forensisch arts in strafzaken.
Het onderwijs wordt verzorgd door prof.mr.dr. W.L.J.M. (Wilma) Duijst, hoogleraar forensische geneeskunde en gezondheidsstrafrecht, Universiteit Maastricht, Arts M&G, Forensisch arts M&G GGD IJsselland en lid van de ACAS (adviescommissie afgesloten strafzaken van de Hoge Raad).
Voor forensisch artsen, in het bijzonder voor forensisch artsen die in de nabije toekomst een registratie in het NRGD willen aanvragen. Deze module draagt bij aan de toelating tot dit register.
De ingangseis is dat je de module Letsels en letselrapportage voldoende hebt afgerond. Dit betekent zowel het volledig gevolgd hebben van de module als het voldoende afronden van de eindtoets. Mocht je deze module niet gevolgd hebben of geen eindtoets hebben gemaakt, maar je denkt wel in aanmerking te komen voor deze module voor gevorderden, dan kun je toegang tot deze module aanvragen door een voorbeeldrapportage in te leveren die beoordeeld wordt. Benader de programma-assistent voor meer informatie.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Werk je als behandelend arts of verpleegkundige en wil je jouw forensisch medische expertise op het gebied van kinderen vergroten? Wil je leren hoe je geweldsdelicten bij kinderen herkent, welke stappen je dient te ondernemen volgens de Meldcode Kindermishandeling en wat de collega’s vanuit de forensische geneeskunde en Veilig Thuis vervolgens doen? Volg dan deze driedaagse module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Jaarlijks worden bijna 120.000 gevallen van kindermishandeling gemeld. Gelukkig kunnen we met behulp van forensisch medische expertise een grondige bijdrage leveren aan het vaststellen van kindermishandeling en het bepalen van de eventuele toedracht.
Hoe herken je de diverse vormen van kindermishandeling? Hoe maak je onderscheid tussen accidenteel en toegebracht letsel? Wat is het juridisch kader en je handelingsperspectief volgens de Meldcode Kindermishandeling en hoe communiceer je hierover met minderjarigen en hun ouders/verzorgers? Daarnaast is er aandacht voor de taak en rol van Veilig Thuis, forensisch artsen en het NFI op dit gebied.
Deze module sluit aan bij de huidige ontwikkelingen rond forensisch-medische expertise bij kinderen (FMEK) en geeft naast forensisch medische inhoud ook een update over de stand van zaken van het FMEK-project vanuit GGD-GHOR en de huidige aanpak van kindermishandeling in Nederland vanuit Veilig Thuis.
Het onderwijs wordt verzorgd door experts op het gebied van forensisch medisch expertise bij kinderen.
Voor behandelend artsen en verpleegkundigen die in hun dagelijkse werk in aanraking kunnen komen met minderjarigen die (mogelijk) slachtoffer zijn van kindermishandeling, zoals huisartsen, SEH-artsen en SEH-verpleegkundigen.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Ben jij een gecertificeerde Van Wiechen-instructeur? Kom dan naar deze terugkomdag. Op de terugkomdag staan we stil bij de gang van zaken omtrent het instructeursschap binnen jouw organisatie en is er ruimte om ervaringen uit te wisselen. Afhankelijk van jouw moment van certificering is het mogelijk om je op deze dag te laten hercertificeren. Je bent dan weer voor 5 jaar gecertificeerd. Daarnaast wordt een inhoudelijk programma aangeboden.
De terugkomdag wordt georganiseerd voor gecertificeerde van Wiecheninstructeurs. Drie keer per vijf jaar volg je een terugkomdag om je certificering te verlengen. Jaarlijks wordt tweemaal dezelfde terugkomdag aangeboden door de NSPOH. De thema’s van de terugkomdagen zijn:
Op deze dag staat het leren van en met elkaar en het updaten van je kennis centraal. Afhankelijk van of je je moet laten hercertificeren, neem je deel aan de (her)certificering of volg je een inhoudelijk programma. Het programma wordt jaarlijks aangepast aan de hand van de actualiteit. De inhoud van deze dag wordt samen met het NCJ vormgegeven.
Hiervoor ga je in de middag actief aan de slag met eigen meegebrachte videobeelden. Je filmt volgens de instructie in de studiehandleiding hoe je zelf het van Wiechen onderzoek uitvoert. Aan de hand van deze beelden geven de deelnemers elkaar feedback onder leiding van een landelijke Van Wiechen instructeur*.
Kom je nog niet voor (her)certificering in aanmerking, dan vindt er een alternatief inhoudelijk programma plaats.
* Voor de (her)certificering geldt een minimumaantal deelnemers van twee. Indien dit aantal niet gehaald wordt schuift de (her)certificering in overleg door naar de eerstvolgende terugkomdag. Indien dit het geval is worden de betreffende deelnemers hierover z.s.m. geïnformeerd. Wanneer om deze reden de hercertificering wordt uitgesteld, heeft dit geen gevolgen voor de geldigheid van de registratie als Van Wiechen instructeur.
Het onderwijs wordt verzorgd door een of meer landelijke Van Wiechen-instructeurs en docenten van de NSPOH.
Gecertificeerde Van Wiechen-instructeurs.
In verband met je hercertificering dien je drie terugkomdagen per vijf jaar te volgen.
Je bent jeugdarts, arts M&G, jeugdverpleegkundige of verpleegkundig specialist én je bent gecertificeerd als Van Wiechen-instructeur.
Voor deze scholing vragen wij niet standaard accreditatie aan bij het verpleegkundig specialisten register (VSR). Neem je als verpleegkundig specialist wel deel aan deze module, neem dan vooraf even contact met ons op.
Uitspraken van deelnemers aan een eerdere uitvoering van deze module:
Score in eerdere evaluatie: in 2019 kreeg deze module van de deelnemers een 8,0.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Als keuringsarts voor de scheepvaart draag je mede zorg voor veilig transport via het water. Het is dus belangrijk dat je gedegen kennis van zaken hebt. Wil je meer leren over de actuele keuringseisen en de gezondheidsrichtlijn in de scheepvaart? Zoek je een inhaalprogramma voor de verplichte nascholing voor keuringsartsen voor de scheepvaart? Kom dan naar deze nascholingsmiddag.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
In 2015 is een start gemaakt met een speciaal opleidingstraject. Dat is ontwikkeld door een samenwerkingsverband van drie landen rondom de Noordzee: Noorwegen, Engeland en Nederland. Er is een handboek opgesteld met keuringseisen en er is een basiscursus ontwikkeld. De leerstof uit deze basiscursus is verplicht voor alle keuringsartsen voor de zeevaart. Op advies van de Inspectiedienst Leefomgeving en Transport ILT is voor de Nederlandse keuringsartsen scheepvaart de leerstof in de cursus verdeeld over vier blokken. Die zijn op hun beurt verdeeld over vier jaren.
Per jaar worden in de blokken de onderdelen en thema’s uit de basiscursus aangeboden als jaarlijkse bij- en nascholing. Zo houd je als keuringsarts voor de scheepvaart je kennis up-to-date en voldoe je gelijktijdig aan de eisen uit het handboek.
Ieder jaar wisselen de onderwerpen van deze nascholingsmiddag. Ze komen per jaar overeen met de twee workshops van het middagprogramma van het Minisymposium Transportgeneeskunde (eerder dit voorjaar) en bieden zodoende een herkansing voor diegenen die dat hebben gemist.
De leerstof wordt behandeld in workshops met interactieve colleges, afgewisseld met oefeningen op basis van casuïstiek en discussies over de diverse keuringseisen en keuringsmethoden.
Keuringsartsen voor de scheepvaart die aan hun registratieverplichting willen voldoen en andere geïnteresseerde artsen. Deze module biedt een extra mogelijkheid voor diegenen die het Minisymposium Transportgeneeskunde (eerder dit voorjaar) hebben gemist.
Deze nascholing is ook toegankelijk voor geïnteresseerde bedrijfsartsen, verzekeringsartsen, keuringsartsen of basisartsen die werkzaam zijn in een andere sector van transport (luchtvaart, wegvervoer of spoorverkeer).
Diploma basisarts BIG geregistreerd.
Score in eerdere evaluatie: in 2019 kreeg deze module van de deelnemers een 8,5.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Veilig transport over weg, spoor en water vereist gezonde werknemers. Werk je in de transportgeneeskunde? Dan is het belangrijk om op de hoogte te blijven van actuele keuringseisen en veiligheidsnormen in de sector. Volg daarom dit eendaagse minisymposium en breng je kennis weer helemaal op peil.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing.
In een jaarlijks wisselend programma worden actuele thema’s besproken die relevant zijn voor keuringsartsen in de sectoren wegtransport, spoorwegvervoer, luchtvaart en scheepvaart. We doen dat in de vorm van interactieve hoorcolleges, workshops en casuïstiekbespreking. Daarnaast wissel je met deskundigen en collega’s praktijkervaringen, adviezen en toepassingen van instrumenten of testmethodes uit.
Het thema gaat in 2021 over bewegingsziekten, tinnitus en gehoorverlies.
Alle keuringsartsen voor de scheepvaart volgen in de middag twee speciale workshops die onderdeel zijn van de voor hen verplichte basiscursus. Ieder jaar worden daaruit een aantal blokken behandeld als nascholing. Deze nascholing maakt deel uit van een nieuw scholingstraject. Alle aangewezen (geregistreerde) keuringsartsen voor de scheepvaart dienen ieder jaar deze nascholing te volgen, conform de eisen van de Inspectiedienst Leefomgeving en Transport.
Alle keuringsartsen voor de luchtvaart, het wegtransport en spoorwegvervoer volgen gezamenlijk de speciaal voor hen ingerichte twee workshops.
Dit symposium is bedoeld voor keuringsartsen uit alle vier sectoren in de transportgeneeskunde (en in het bijzonder voor de aangewezen artsen voor de scheepvaart). Ook voor huisartsen en bedrijfsartsen (geregistreerd of in opleiding), of arboprofessionals en arboverpleegkundigen die interesse hebben in de sector vervoer of in de transportgeneeskunde is dit symposium relevant.
Score in eerdere evaluatie: in 2018 kreeg deze module een 8,0.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
De prijs is gebaseerd op deelname aan beide dagdelen. Volg je één dagdeel, dan betaal je €175.
Het dagdeel in de ochtend is inclusief lunch. Het dagdeel in de middag is exclusief lunch.
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
De NSPOH Summer schools arbeid en gezondheid zijn een begrip en elk jaar weer snel volgeboekt. Elk jaar stellen we weer een praktisch toepasbaar, actueel en relevant programma samen. Wil jij je kennis en vaardigheden bijspijkeren met een mix van klinische en communicatieve onderwerpen? Wil jij accreditatie verwerven? Volg dan deze intensieve, maar ook ontspannen driedaagse zomerschool in een uitstekende ambiance, inclusief overnachting en diner.
Je kunt deze driedaagse module volgen als bij- en nascholing.
Het programma wordt jaarlijks vernieuwd met onderwerpen uit jouw vakgebied die praktisch toepasbaar zijn, actueel en relevant.
Om je file-stress te besparen, begint het programma op de eerste dag wat later. Op de tweede dag staat meestal een (fiets)uitstapje gepland naar het Park De Hoge Veluwe. Je bezoekt dan tevens het museum Kröller-Möller. Dit middagonderdeel is facultatief en vrij om te besteden. Op de derde dag keer je huiswaarts, voldaan en vol inspiratie met een rugzak aan kennis.
Het onderwijs tijdens de Summer school arbeid en gezondheid is actief en intensief. Daarnaast biedt het programma ruimte om te netwerken en te ontspannen. In drie dagen verwerf je het maximum van 18 uur accreditatie. Daarna is jouw (kennis)accu weer volledig opgeladen.
Bedrijfsartsen, verzekeringsartsen en medisch adviseurs en andere professionals in de occupational health
Basisarts.
Score in evaluatie: in 2019 waardeerden deelnemers eerdere uitvoeringen van deze module met een 8,4, een 8,6 en een 8,9.
“Uitstekende bij- en nascholingscursus!! Veel geleerd, prima cursusgroep, goede accommodatie. Kom volgend jaar graag weer!” aldus een deelnemer.
Caroline Strasser
bedrijfsarts, Shell Health
“De Summer school arbeid en gezondheid verraste me. Er waren heel diverse en zeer interessante sprekers. Bovendien een leuke groep deelnemers (ook enkele AIOS bedrijfsgeneeskunde & verzekeringsgeneeskunde) en het was zeer goed georganiseerd op een top locatie: voor herhaling vatbaar!”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
De NSPOH reserveert voor jou een kamer. Indien je hiervan geen gebruik maakt, is géén restitutie mogelijk.
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Wil je in anderhalve dag en één avond meer leren over klinische en communicatie-onderwerpen op het gebied van arbeid en gezondheid? Doe dan deze intensieve module.
De module biedt een verrassende mix aan relevante, actuele kennis op het gebied van arbeid en gezondheid, interessant voor de bedrijfsarts en verzekeringsarts samen. Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing, maar ook als keuzevak van. de medische vervolgopleidingen Bedrijfsgeneeskunde en Verzekeringsgeneeskunde. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Elk jaar organiseren we de Najaarsschool, steeds met nieuwe onderwerpen en uitstekende docenten. In een stimulerende omgeving komen professionals samen om te leren en ervaringen uit te wisselen. De module is inclusief overnachting en diner. Het programma voor dit jaar wordt later bekend gemaakt. Eén ding beloven wij je alvast: na deze intensieve scholing is je kennis weer helemaal up-to-date.
De onderwerpen worden op een afwisselende en actieve manier behandeld, waarbij interactie, training en kennisoverdracht centraal staan.
Het onderwijs wordt verzorgd door specialisten op het gebied van de verschillende onderwerpen. De docenten en onderwerpen worden later bekend gemaakt.
Bedrijfsartsen, verzekeringsartsen, medisch adviseurs (geregistreerd en in opleiding).
Basisarts
Score in eerdere evaluatie: in 2019 kreeg deze module van de deelnemers een 8,7.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
De NSPOH reserveert voor jou een kamer. Indien je hiervan geen gebruik maakt, is géén restitutie mogelijk.
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Werk jij als NCJ gecertificeerd VisusInstructeur en wil je je kennis verdiepen over de achtergronden en technieken van het Visusonderzoek? Wil je beter feedback leren geven op de uitvoering van het onderzoek aan JGZ professionals? En wist je dat je drie terugkomdagen moet volgen om in aanmerking te komen voor herregistratie als visusinstructeur? Volg jaarlijks een terugkomdag voor gecertificeerd visusinstructeurs.
Elke terugkomdag richt zich op de verdieping van kennis over de visuele ontwikkeling van het jonge kind. Het programma wisselt jaarlijks.
Het programma van de terugkomdag wordt later bekend gemaakt.
De docenten worden later bekend gemaakt.
NCJ gecertificeerde visusinstructeurs.
Voor deze scholing vragen wij niet standaard accreditatie aan bij het verpleegkundig specialisten register (VSR). Neem je als verpleegkundig specialist wel deel aan deze module, neem dan vooraf even contact met ons op.
NCJ registratie voor gecertificeerde VisusInstructeurs.
Een registratie in het NCJ register voor gecertificeerde visusinstructeurs is vijf jaar geldig. Ben je VisusInstructeur en wil je in aanmerking komen voor herregistratie? Dan dien je in deze periode:
Score in eerdere evaluatie: in 2020 kreeg deze module van de deelnemers een 8,2.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.