Als jeugdarts krijg je in toenemende mate te maken met vragen over psychopathologie bij kinderen. Bij de veranderingen die de transitie jeugdzorg teweeg brengt, wordt vaker een beroep gedaan op jouw expertise. Wil jij leren hoe je adviseert, verwijst en begeleidt bij (vermoedens van) kinderpsychiatrische aandoeningen? Doe dan deze eendaagse module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens deze eendaagse module gaan we in op de kinderpsychiatrische anamnese en het onderzoek door de jeugdarts. We beantwoorden onder meer de volgende vragen: hoe herken je de meest voorkomende psychopathologie bij kinderen en jeugdigen, zoals angst, depressie en tics? Hoe voer je het kinderpsychiatrisch onderzoek uit? En op welke wijze verwijs je?
Het onderwijs wordt verzorgd door de volgende docenten:
Jeugdartsen en artsen Maatschappij & Gezondheid, profiel JGZ.
Werkzaam zijn als jeugdarts of arts M&G profiel JGZ.
In 2017 kreeg deze workshop het cijfer 9.
100% van de deelnemers zou hem aanbevelen aan anderen.
Uitspraak van een deelnemer aan een eerdere uitvoering van deze module:
“Leuk, veel casuïstiek besproken!”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Slechthorendheid treft duizenden werknemers en het probleem breidt zich snel uit. Dat komt doordat de groep jongeren met een gehoorbeschadiging groeit. Maar ook doordat oudere werknemers te maken krijgen met fysiologische of beroepsgerelateerde slechthorendheid. Heb jij als (medisch) professional te maken met slechthorenden en wil je leren wat zij kunnen in hun werk? Doe dan deze module.
Je kunt deze module volgen als bij- en nascholing of als keuzeonderdeel van je medische vervolgopleiding Bedrijfsgeneeskunde of Verzekeringsgeneeskunde.
Deze module gaat in op de verzekeringsgeneeskundige en bedrijfsgeneeskundige aspecten van slechthorendheid. We besteden aandacht aan de kansen en beperkingen bij re-integratie. We staan ook stil bij het behoud van werk voor mensen met een auditieve handicap.
Het ochtendprogramma bestaat uit een interactief hoorcollege over verzekerings- en bedrijfsgeneeskundige aspecten van onder andere spraakperceptie, cognitieve problemen en de beïnvloeding van het gehoor. In de middag staan twee workshops op het programma over claimbeoordeling en over re-integratie van mensen met een auditieve of communicatieve beperking.
Het onderwijs wordt verzorgd door audiologische experts die werken bij Kentalis Werkpad en door re-integratiedeskundigen.
Bedrijfsartsen, verzekeringsartsen en andere (medische) professionals die te maken hebben met slechthorenden.
Diploma basisarts
Score in evaluatie: in 2022 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,3.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Ben je erkend als praktijkopleider en zoek je didactische scholing voor praktijkopleiders van aios sociale geneeskunde? Doe dan mee aan deze module. In één dag scherp je samen met andere praktijkopleiders je didactische vaardigheden aan. We behandelen twee onderwerpen: ‘Hoe ga je als praktijkopleider om met diversiteit?’ en ‘Breinleren’.
Je kunt de eendaagse module ‘Didactische scholing voor praktijkopleiders van aios sociale geneeskunde’ volgen als bij- of nascholing.
Als praktijkopleider kun je in de omgang met je aios op meerdere vlakken met diversiteit te maken krijgen. Er zijn bijvoorbeeld verschillen tussen mannen en vrouwen, verschillen in leeftijd, werkervaring, karakter of cultuur. Als je meerdere aios begeleidt, zijn er verschillen tussen deze aios. Daarnaast is er vaak ook sprake van persoonlijke verschillen tussen praktijkopleider en aios. In het dagdeel Omgaan met diversiteit bespreken we strategieën om hier goed mee om te gaan.
In het andere dagdeel richten we ons op ‘Breinleren’. Daarmee bundelen we een aantal belangrijke inzichten over de werking van de hersenen. Door die inzichten toe te passen kun je als praktijkopleider het actieve leren bij je aios bevorderen.
Na het volgen van deze module heb je vaardigheden verworven in het beoordelen van je aios. Deze vaardigheden zijn specifiek voor jouw profiel of specialisme.
Het onderwijs wordt verzorgd door:
Voor praktijkopleiders van aios Sociale Geneeskunde die de driedaagse basistraining hebben gevolgd en andere professionals die betrokken zijn bij de begeleiding van een aios SG onder verantwoordelijkheid van een praktijkopleider.
De module ‘Didactische scholing voor praktijkopleiders van aios sociale geneeskunde’ is geschikt voor:
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Wil je praktijkopleider van aios Sociale Geneeskunde worden? Dan is dit driedaags startprogramma een verplicht onderdeel om voor erkenning in aanmerking te komen. Het is tevens een uitgekiende voorbereiding voor je werk als praktijkopleider. Schrijf je in voor deze boeiende module en ga aan de slag met opgefriste kennis en aangescherpte vaardigheden!
Wat je leert –Didactische vaardigheden binnen het domein van sociale geneeskunde
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is deze module incompany uit te voeren.
In deze driedaagse module krijg je een algemeen overzicht van de opzet en inhoud van de medische vervolgopleiding Sociale Geneeskunde. Vervolgens maak je kennis met specifieke elementen, waaronder de CanMeds-competenties, het individueel ontwikkelingsplan, praktijkopdrachten, korte praktijkbeoordelingen en multi-source feedback. Ook het opleidingsbeleid, inclusief de organisatie van de praktijkopleiding, komen aan de orde. Tenslotte word je getraind in het geven van feedback en het begeleiden en toetsen van de voortgang.
Deze module is opgezet als een competentiegerichte training. Een kritische blik op hoe je als praktijkopleider functioneert is vereist. Je sluit de module af door een individueel ontwikkelingsplan op te stellen voor je functioneren als praktijkopleider.
Het onderwijs wordt verzorgd door de volgende docenten:
Voor beoogde praktijkopleiders van aios Sociale Geneeskunde, sociaalgeneeskundigen die als praktijkopleider van aios willen fungeren. Om erkenning als praktijkopleider te krijgen, dien je deze module met succes af te ronden.
Je start deze module voordat de aios in opleiding gaat. Als je deze module nog niet afgerond hebt op zijn of haar startdatum van de opleiding, kun je een voorwaardelijke erkenning als praktijkopleider aanvragen bij de RGS. Je dient dan het certificaat binnen drie maanden na afloop van de training aan de RGS te overleggen. Hiermee wordt de voorwaardelijke erkenning omgezet in een definitieve erkenning als praktijkopleider.
Om praktijkopleider van aios Sociale geneeskunde te worden, dien je aan de volgende eisen te voldoen:
(Bron Kaderbesluit CSG: A.1.aa; C.2)
In 2016 en in 2017 zou 100% , resp. 87% van de deelnemers deze module aanbevelen aan anderen.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
De werkdruk is hoog. Er liggen 100 taken op je bord en je bent het overzicht kwijt. Als je nou gewoon even een paar avonden of weekenden extra werkt, dan heb je het wel weer op de rit. Toch?
Herken je dit? En streef je een betere balans tussen werk en privé na? Doe dan deze praktische time management module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Door de hoge werkdruk zijn agenda’s altijd volgepland. Vaak al weken van tevoren en zonder dat je er grip op hebt. Er moet van alles, maar de tijd lijkt ontoereikend om de werkzaamheden volgens planning af te ronden. Hierdoor dreigen belangrijke activiteiten steeds te worden doorgeschoven. Je komt niet verder dan het wegwerken van korte termijn vragen. Herken je dit? Dan biedt deze module uitkomst.
In twee ochtenden maak je uitgebreid kennis met het leren omgaan met (beschikbare) tijd. De focus is gericht op beheersbare werkdruk en verantwoorde keuzes. Je krijgt praktische tools waarmee je ontdekt dat je meer grip op je tijd krijgt, als je beter zicht hebt op wat je belangrijk vindt. Je leert dus doelgerichter werken, nee zeggen en bent tevredener over wat je bereikt.
Tijdens de module bespreken we plenair een aantal dilemma’s. Deze zullen herkenbaar zijn: vaak zijn dit de triggers die het gevoel van de hoge werkdruk veroorzaken. Na deze plenaire bespreking ga je zelf, individueel of in groepjes, aan de slag met een opdracht.
Deze opdracht is gestoeld op je eigen werkomgeving. Je maakt een analyse van de doelen die je nastreeft en hoe de tijdsfactor de haalbaarheid daarvan bepaalt. Je probeert zo effectief en efficiënt mogelijk je weg te vinden. Welke keuzes maak je? Wat is je eigen stijl? En welke factoren bevorderen of belemmeren een zinvolle tijdsindeling? De inbreng van eigen casuïstiek maakt deze training persoonlijk en effectief. De module wordt afgesloten met de formulering van jouw goede voornemens.
Puck Winnubst, MSc. Puck is gedragswetenschapper en trainer op het gebied van professionele vaardigheden en verschillende pedagogische onderwerpen.
Professionals werkzaam in de public en occupational health.
Hbo werk- en denkniveau.
Score in evaluatie: in 2022 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,3.
Uitspraken van deelnemers:
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Moeilijk mens of moeizame communicatie? Communicatiestoornis of persoonlijkheidsstoornis? Kom jij in je werk wel eens ‘mensen met een gebruiksaanwijzing’ tegen? En wil je leren hoe je efficiënt met hen kunt omgaan? Doe dan deze praktische, tweedaagse module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Iedereen heeft op het werk wel eens te maken met ‘moeilijke mensen’, maar niet iedereen vindt dezelfde mensen ‘moeilijk’. Wat maakt iemand eigenlijk een moeilijk mens? Is er sprake van een communicatiestoornis tussen jou en je cliënt? Wat kun je dan doen om het contact te verbeteren? Of zit ‘m het probleem in de persoonlijkheidsstructuur van de cliënt? En hoe gaat je dan op professionele manier met hem of haar om?
Deze tweedaagse module gaat in op bovenstaande vragen. Je leert omgaan met ‘mensen met een gebruiksaanwijzing’. Ook ga je aan de slag met interactionele en therapeutische beïnvloedingsmogelijkheden.
Interactieve presentaties worden afgewisseld met casuïstiekbesprekingen en praktische oefeningen.
Het onderwijs wordt verzorgd door Barend van Tussenbroek, klinisch psycholoog, psychotherapeut en werkzaam bij PPF Centrum Voor Hoog OntwikkelingsPotentieel.
Artsen M&G, bedrijfsartsen, verzekeringsartsen, A&O deskundigen, arbeidsdeskundigen en andere professionals die werkzaam zijn in de public of occupational health.
Voor arbeidsdeskundigen is deze module opgenomen in het overzicht met geaccrediteerde activiteiten van de NvvA die er 7 PE punten aan heeft toegekend. Wil je voor deze module graag accreditatiepunten ontvangen van de NVvA? Stuur dan uiterlijk 6 weken voor aanvang van de module een mail naar de contactpersoon van deze module.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 9,2.
Uitspraak van deelnemers aan een eerdere uitvoering van deze module:
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Bij deze module kan gemist onderwijs niet worden ingehaald.
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Als zorgprofessional werk je veel met mensen. Dan is het heel prettig als je inzicht hebt in jouw communicatiestijl en die van anderen. Zoek je een opleiding persoonlijke ontwikkeling? En wil je leren hoe je de samenwerking en communicatie met cliënten en collega’s kunt verbeteren? Doe dan deze tweedaagse module ‘Persoonlijke ontwikkeling met de MBTI als uitgangspunt’.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Tijdens deze tweedaagse module maak je kennis met de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI). Deze manier van kijken is gebaseerd op de karaktertypologieën volgens Jung. De Indicator beoordeelt niet maar ordent je voorkeursstijl en geeft een richting voor je vanzelfsprekende kwaliteiten en valkuilen. Het geeft inzicht in jezelf en geeft mensen de ruimte hun onderlinge verschillen beter te begrijpen.
De MBTI wordt ook veel gebruikt in teambuilding-sessies om te snappen hoe het komt dat samenwerken soms zo lastig is. Artsen en arboprofessionals kunnen de methodiek toepassen bij teamtrainingen, persoonlijke ontwikkeltrajecten en in cliëntcontacten. Meer dan 50 jaar onderzoek en ontwikkeling hebben de betrouwbaarheid en validiteit van het instrument aangetoond.
Tijdens deze tweedaagse module leer je de methodiek kennen en op de juiste manier toe te passen. Je vult de MBTI-vragenlijst in, dit is de indicator. De uitkomst van het vragenformulier is de start van het onderzoek. Zo krijg je inzicht in jouw persoonlijke kwaliteiten en valkuilen. Dat maakt functioneren als professional in de zorg gemakkelijker. Je leert tevens een inschatting te maken van de voorkeursstijlen van anderen.
Daarnaast leer je hoe onvoldoende zelfkennis en onvoldoende begrip voor anderen kan leiden tot conflicten en communicatieverwarring. Je krijgt handvatten aangereikt om jouw kwaliteiten te profileren en je eigen stijl te ontwikkelen voor effectieve communicatie. In feite is dit dus een persoonlijke effectiviteit training.
Het onderwijs wordt verzorgd door Kathinka Fortuin, facilitator in organisatie- en persoonlijke ontwikkeling en sinds 1989 oprichter/ eigenaar van Bureau Liedeweijde. In haar achtergrond vind je zowel bedrijfskunde als een kunstopleiding. De afgelopen 15 jaar is zij o.a. geschoold in systemisch werk, zowel voor individuen als voor organisaties.
Artsen in de public health en Arbeid & Gezondheid en arboprofessionals die een opleiding persoonlijke ontwikkeling zoeken, (meer) zelfkennis nastreven of hun contactuele vermogen willen verbeteren.
Mocht je accrediterende instelling er niet tussen staan en wil je wel graag punten voor jouw specialisme, neem dan minstens 6 weken voor de startdatum contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 kreeg deze module van de deelnemers een 9,0.
Uitspraak van een deelnemer aan een eerdere uitvoering van deze module:
Uitspraken via Twitter:
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Werk jij als arts en wil je kennismaken met de principes van rationeel-emotieve training (RET) en Mindfulness? Volg dan deze tweedaagse module en ontdek het effect van deze vormen van gedragstherapie.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Rationeel-emotieve therapie (RET) en mindfulness hebben hun oorsprong in de cognitief-gedragstherapeutische traditie. Het uitgangspunt van RET is dat gedachten het gevoel beïnvloeden. Soms zijn dat irrationele gedachten, die problematische gevoelens opwekken. RET voorziet in een techniek om zulke irrationele gevoelens uit te dagen en om te vormen. Mindfulness traint mensen om hun gedachten en gevoelens te zien als beleving van de werkelijkheid en niet als de werkelijkheid zelf. Hierdoor maakt vermijding plaats voor acceptatie en grotere psychische flexibiliteit.
Tijdens deze tweedaagse module maak je kennis met beide interventietechnieken. De RET methode oefen je op elkaar. Daarbij ervaar je zelf de invloed van deze interventie. De beginselen en werking van de mindfulness methode krijg je aangeboden in de vorm van presentaties en praktische oefeningen.
We wisselen interactief college, discussie en oefeningen met elkaar af.
Het onderwijs wordt verzorgd door de volgende docenten:
Artsen Maatschappij & Gezondheid, bedrijfsartsen en verzekeringsartsen die emotioneel lijden bij hun cliënten willen verminderen.
Academisch werk- en denkniveau
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Arbo-onderzoek laat zien dat ca. 4% van de werknemers geneesmiddelen slikt die de rijvaardigheid en het reactievermogen op het werk beïnvloeden. Als arts of verpleegkundige heb je een belangrijke taak om gevaarlijke situaties te helpen voorkomen. Dat vereist actuele kennis van zaken! Wil jij meer leren over het inschatten van risico’s van geneesmiddelengebruik in het verkeer? Over hoe medicijnen het werk positief of negatief kunnen beïnvloeden? En welk advies je dan geeft? Doe dan deze eendaagse, geaccrediteerde module.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is deze module incompany uit te voeren.
In deze eendaagse module maak je kennis met de belangrijke groepen geneesmiddelen die de rijvaardigheid en het reactievermogen beïnvloeden. Je leert een inschatting te maken van medische en juridische risico’s. Op praktische wijze krijg je overzicht van de classificatie van geneesmiddelen en inzicht in mogelijke interventies. Deze informatie is van belang voor beleid en samenwerking met de curatieve sector.
De behandeling van de leerstof vindt plaats in afwisselende werkvormen. Denk aan interactieve presentaties, gezamenlijke discussies en casuïstiekbespreking in kleine groepen. De casuïstiek uit de praktijk staat centraal.
Het onderwijs wordt verzorgd door:
Bedrijfsartsen en verzekeringsartsen (geregistreerd en in opleiding), arboverpleegkundigen, huisartsen en medisch adviseurs die adviseren over geneesmiddelen, rijvaardigheid en werk.
Score in evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers een eerdere uitvoering van deze module met een 8,3.
Uitspraak van een eerdere deelnemer in de evaluatie:
“Ik had niet gedacht dat een dergelijk taai onderwerp zo praktisch en interessant kon zijn; een 8 hiervoor!”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.
Adviseren wordt steeds belangrijkere plaats voor professionals in de publieke gezondheidszorg en de bedrijfsgezondheidszorg. Heb jij in de publieke of bedrijfsgezondheidszorg een adviserende taak en wil je bekend raken met het proces van adviseren? Zodat jouw adviezen worden opgevolgd? Doe dan deze driedaagse training adviesvaardigheden.
Je kunt deze module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Adviseren neemt een steeds belangrijkere plaats in binnen organisaties in de publieke gezondheidszorg en de bedrijfsgezondheidszorg. In deze module staat het geven van adviezen die hout snijden centraal. De nadruk ligt echter niet op de inhoud van het advies, maar op het proces.
In deze module komen verschillende aspecten van het adviesproces aan bod. Bijvoorbeeld de analyse van de opdracht, de verdeling in fasen, de keuze van adviesstrategie en de ontwikkeling van jouw persoonlijke stijl.
Je krijgt inzicht in de verschillende adviessituaties en bijpassende rol als adviseur. Als adviseur kun je in het proces verschillende rollen aannemen. Bijvoorbeeld die van sparringpartner, probleemoplosser, luis in de pels, of projectleider.
Je leert aan de hand van theorie en praktische oefeningen adviezen formuleren en adviesprocessen opzetten. De praktische oefeningen zijn zoveel mogelijk gebaseerd op casuïstiek die je zelf inbrengt. Onder begeleiding van jouw docent versterk je jouw praktische adviesvaardigheden.
Het onderwijs wordt verzorgd door drs. Myriam (M.S.) Gijsbers-van Pesch. Vanuit haar bedrijf Reflaction verzorgt zij bij de NSPOH diverse, niet-medisch inhoudelijke modules. Zoals haar bedrijfsnaam al verklapt staan zowel reflectie op het eigen handelen als actief daar verandering in aanbrengen in haar aanpak centraal. Het (verder) ontwikkelen van advieskwaliteit, leiderschap, veranderkunde en samenwerking (tussen individuen, teams en bijvoorbeeld ook met gemeenten) zijn zomaar wat van haar specialiteiten.
Bedrijfsartsen, verzekeringsartsen en artsen werkzaam in de public health. Ook andere professionals met een adviserende taak in de publieke gezondheidszorg of bedrijfsgezondheidszorg kunnen deelnemen.
Voor arbeidsdeskundigen is deze module opgenomen in het overzicht met geaccrediteerde activiteiten van de NvvA die er 12 PE punten aan heeft toegekend. Wil je voor deze module graag accreditatiepunten ontvangen van de NVvA? Stuur dan uiterlijk 6 weken voor aanvang van de module een mail naar de contactpersoon van deze module.
Hbo werk en denkniveau.
Mocht je accrediterende instelling er niet tussen staan en wil je wel graag punten voor jouw specialisme, neem dan minstens 6 weken voor de startdatum contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Score in eerdere evaluatie: in 2023 waardeerden deelnemers deze module met een 8,8.
Uitspraak van Marcel Vervoort, Nationaal instituut voor subatomaire Fysica (Nikhef) in Amsterdam, Stralingsdeskundigs en hoger veiligheidskundige. Hij was een deelnemer aan een eerdere uitvoering van deze module:
“De NSPOH training ‘Adviesvaardigheden’ gaf mij de juiste handvatten om management en externe klanten doelgerichter te adviseren. Het bevordert effectievere besluitvorming.
Hoewel ik eerder aan dit soort trainingen heb deelgenomen, werd me pas bij de NSPOH duidelijk welk proces ten grondslag ligt aan vakkundig adviseren. Door de casus zag ik waar ik weerstand bij het management en de klant opriep. Ik kreeg inzicht in mijn persoonlijke gedrag en valkuilen tijdens adviestrajecten. Het proces van mijn adviestraject kan ik nu succesvoller laten verlopen. Ik stel me beter op als adviseur. Ook bij het inschakelen van een externe adviseur, kan ik beter formuleren welke rol ik van hem verwacht.”
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.