Als gezondheidsprofessional vergaar je veel kennis. Misschien heb je ook betekenisvolle studies uitgevoerd. Wil jij leren hoe je zorgt dat die informatie bij jouw doelgroep terecht komt? Zodat zij daar hun voordeel mee kunnen doen? En wil je inzicht krijgen in de psychologie achter online marketing? Doe dan deze energieke, hands-on module Kennisdelen voor gezondheidsprofessionals.
Je kunt deze eendaagse module volgen als bij- of nascholing. Tevens is hij incompany uit te voeren.
Kennis delen is misschien niet de kern van je werkzaamheden. Maar als je een fantastische interventie hebt ontwikkeld, of een baanbrekend onderzoek hebt uitgevoerd, dan wil je dat mensen dat weten. Zodat zij (en jij!) daar hun voordeel mee kunnen doen. Deze kennisdeling noemen we content marketing. En tijdens deze module leer je precies wat dat inhoudt.
De nadruk ligt deze dag op de praktische toepassing van online content marketing. We leggen uit wat (online) marketing is en je maakt kennis met het 4C model. Je leert nadenken over jouw (potentiële) doelgroepen. Op welke manieren je die optimaal kunt bereiken, en via welke online kanalen.
Daarnaast maakt je kennis met de psychologie achter online marketing. Op basis van de principes van Cialdini leer je hoe je jouw boodschap zo overtuigend mogelijk over de bühne brengt. Met deze kennis op zak, ga je praktisch aan de slag om je eigen kennis te delen.
Het onderwijs wordt verzorgd door Nico de Jong, online marketing expert bij Onwijs Marketing.
Gezondheidsprofessionals die beter willen leren hoe ze hun boodschap online kunnen delen.
Datum | Starttijd | Eindtijd | Onderwerp | Locatie |
---|
Het kan zijn dat je een volledige afdeling wilt laten bijscholen. Of je wilt heel specifieke vaardigheden aanleren. In die gevallen biedt incompany onderwijs uitkomst. Lees verder over onze scholing op maat.